شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری 98

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 برای داوطلبان آزمون دکتری 98، آغاز راه پر پیچ و خم مصاحبه‌ها و پذیرش دکتری محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید پذیرش دکتری 98 نیز مانند دیگر سال‌ها به صورت نیمه متمرکز است به این معنا که داوطلبان بایستی ابتدا در آزمون دکتری 98 پذیرش شوند و پس از اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 در مصاحبه دکتری 98 شرکت کنند.

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 از آن‌جایی که ورود به مصاحبه داوطلبان را مشخص می‌کند برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98

داوطلبان آزمون دکتری 98 لازم است توجه کنند که اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 طبق روال هر ساله در اواخر اردیبهشت ماه 98 و یا اوایل خرداد ماه 98 صورت خواهد گرفت. می‌دانید که داوطلبان آزمون دکتری 98 پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98 در اواخر فروردین ماه 98 بایستی انتخاب رشته خود را انجام دهند و در صورت عدم ثبت انتخاب رشته دکتری 98 خود در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور، فرصت معرفی برای مصاحبه دانشگاه‌ها را از دست خواهد داد و به عبارت دیگر ثبت نکردن انتخاب رشته دکتری 98 به منزله‌ی انصراف داوطلبان دکتری تلقی می‌شود.

پس از اینکه انتخاب‌های داوطلبان مورد بررسی قرار گرفت، نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 داوطلبان اعلام می‌گردد و آن‌ها می‌توانند برای مصاحبه به دانشگاه‌های معرفی شده رجوع کنند. هنگامی که تاریخ دقیق انتخاب رشته آزمون دکتری 98 اعلام گردد در این سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 در اردیبهشت ماه به همین سایت صدای مشاوران رجوع کنند و یا با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرند و از آن‌ها راهنمایی بگیرند.

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98

همانطور که ذکر شد، اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98، راه ورود داوطلبان به جلسات مصاحبه دکتری 98 را مشخص می‌کند. در اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98، کدرشته محل‌هایی که داوطلبان آزمون دکتری 98 انتخاب کرده‌اند و حد نصاب نمره تراز آن دانشگاه را کسب کرده‌اند، به داوطلبان اعلام می‌گردد که برای مصاحبه تخصصی دکتری دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های معرفی شده مراجه کنند لذا اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 به منزله پذیرش نهایی داوطلبان در آن دکتری آن دانشگاه‌ها نیست چرا که این فقط 50 درصد راه است و داوطلبان دکتری 98 بایستی مصاحبه دکتری 98 را نیز پشت سر بگذارند و امتیاز آن را کسب کنند.

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 دانشگاه‌های سراسری به این صورت است که داوطلبان بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org مراجعه کنند و نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 خود را مشاهده و دریافت نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب‌های داوطلبان را با توجه به حد نصاب نمره تراز دانشگاه‌های انتخاب مورد بررسی قرار می‌دهد و داوطلبانی که حد نصاب نمره تراز دانشگاه مد نظر خود را کسب کرده باشند برای مصاحبه تخصصی دانشگاه‌ها دعوت می‌شوند.

هر دانشگاه چند برابر ظرفیت خود از داوطلبان آزمون دکتری دعوت به مصاحبه می‌کند. داوطلبان بایستی به این مهم دقت کنند نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 به معنای دعوت شدن به مصاحبه دانشگاه معرفی شده است و داوطلبان باید برای انجام مصاحبه در زمان تعیین شده برای مصاحبه دکتری 98 به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

مصاحبه دکتری 98

مصاحبه دکتری 98 به این صورت است که داوطلبان آزمون دکتری 98 که دعوت به مصاحبه دانشگاه‌ها شده‌اند باید در زمان تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دانشگاه در دانشگاه مد نظر حاضر شوند. داوطلبان آزمون دکتری 98 باید برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه دکتری 98 خود بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به سامانه دانشگاه مد نظر خود مراجعه کنند.

در برخی از دانشگاه‌ها علاوه بر مصاحبه تخصصی، آزمون کتبی نیز از داوطلبان می‌گیرند که بایستی داوطلبان آزمون دکتری به زمان آزمون کتبی نیز توجه کنند و در زمان تعیین شده برای آن که با زمان تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دکتری 98 متفاوت است، به دانشگاه مد نظرشان مراجعه کرده و در آزمون کتبی نیز شرکت کنند.

داوطلبانی که به مصاحبه تخصصی دانشگاه‌ها دعوت شده‌اند، برای حضور در جلسه مصاحبه دکتری 98 باید در پروتال دانشگاه مد نظر ثبت نام کنند، مدارک خواسته شده را بارگزاری کنند و هزینه مصاحبه را به دانشگاه پرداخت کنند. در صورتی که با هر گونه مشکلی در پروسه‌ی مصاحبه دکتری 98 مواجه شدید، می‌توانید از کارشناسان صدای مشاوران کمک بگیرید.

لازم به ذکر است که در مصاحبه دکتری 98 سوابق، علمی، آموزشی و پژوهشی فرد داوطلب دوره دکتری 98 بوسیله‌ی هیات مصاحبه‌کننده آن دانشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و داوطلبان دکتری 98 باید با آمادگی در جلسه مصاحبه دکتری 9 حاضر شوند و به سوالاتی که در جلسه مصاحبه طرح می‌شود، پاسخ مناسب بدهد و هیات مصاحبه‌کننده را قانع کند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید