اعتراض به نتایج دکتری 98

اعتراض به نتایج دکتری 97

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعتراض به نتایج دکتری 98 برای داوطلبان آزمون دکتری 98 مانند سال‌های پیشین ممکن است. داوطلبان آزمون دکتری 98 در صورتی که از نتایج اولیه آزمون دکتری 98 خود رضایت نداشته باشند و نتیجه اولیه آزمون دکتری 98 برای‌شان محل سوال و ابهام باشد، می‌توانند به نتایج اعلام شده آزمون دکتری 98 خود، اعتراض کنند. نتایج آزمون دکتری 98 به منزله پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان دوره دکتری 98 نیست و هنوز مصاحبه دکتری 98 برای داوطلبان باقی است اما به دلیل نقشی که در دعوت شدن داوطلبان به مصاحبه دکتری 98 دارد برای داوطلبان دکتری 98 مهم و حیاتی است. همواره داوطلبان در مورد چند و چون اعتراض به نتایج آزمون دکتری ابهام دارند. ما در این نوشتار در مورد زمان و نحوه اعتراض به نتایج دکتری 98 برای داوطلبان آزمون دکتری 98 به طور مفصل توضیح می‌دهیم تا ابهامات داوطلبان آزمون دکتری 98 را در این باره برطرف کنیم و آنان بتوانند در صورت معترض بودن به نتایج آزمون دکتری 98 خود، راحت‌تر و سریع‌تر اعتراض خود را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

زمان اعتراض به نتایج دکتری 98

زمان اعتراض به نتایج دکتری 98 مانند دیگر آزمون‌ها، بعد از اعلام نتایج دکتری 98 است. همانطور که می‌دانید نتایج اولیه آزمون دکتری 98 در نیمه دوم فروردین ماه به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری 98 می‌رسد. سازمان سنجش آموزش کشور آزمون دکتری 98 را برگزار کرده و نتایج آن را به داوطلبان اعلام می‌کند. تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98 پس از آزمون دکتری 98 بوسیله‌ی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و داوطلبان دکتری برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون دکتری 98 خود بایستی به سامانه سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. پس از دریافت نتیجه آزمون دکتری 98 ممکن است داوطلبان دکتری از نتیجه آزمون خود رضایت نداشته باشند لذا می‌توانند هر گونه اعتراضی که نسبت به نمره آزمون خود، درصدهای دروس مختلف درج شده در کارنامه، اعمال سهمیه و یا موارد دیگر موثر در نمره آزمون دکتری 98 دارند را به اطلاع سازمان سنجش کشور برسانند و از این طریق پیگیر اعتراض خود شوند.

نحوه اعتراض به نتایج دکتری 98

حوه اعتراض به نتایج دکتری 98 به این صورت است که، داوطلبان پس از دريافت كارنامه اعلام نتيجه درصورتي كه درباره مندرجات آن سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 98/02/03 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در سايت اين سازمان سوالات خود را مطرح نموده و از ارسال نامه پستي و يا مراجعه حضوري اكيداُ خودداري نمايند. بديهي است به كليه مكاتباتي (اينترنتي و يا غيراينترنتي) كه بعد از تاريخ 98/02/03 در اين خصوص واصل گردد، ترتيب اثر داده می شود.

داوطلبانی دکتری 98 در صورت داشتن اعتراض به نتایج دکتری 98 خود می‌توانند اعتراض خود را از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، که مجری آزمون دکتری 98 است، پیگیری کنند. داوطلبان آزمون دکتری 98 در صورت معترض بودن به مندرجات کارنامه اولیه آزمون دکتری 98 خود یعنی نمره آزمون، درصد دروس مختلف، اعمال سهمیه در رتبه و نمره اعلام شده، بایستی به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و به صورت مکتوب اعتراض خود را نسبت به نتایج اولیه آزمون دکتری 98 در سایت به ثبت برسانند. برای ثبت اعتراض نسبت به نتایج اولیه آزمون دکتری 98، داوطلبان دکتری بایستی به بخش «پاسخگویی اینترنتی» سایت سازمان سنجش آموزش کشور رفته و در این قسمت اعتراض خود را ارسال کنند و منتظر پاسخ سازمان سنجش آموزش کشور بمانند. لازم است داوطلبان آزمون دکتری 98 دقت کنند که سازمان سنجش اعلام کرده است که به اعتراضاتی که به شیوه‌های دیگری غیر از بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش باشد، رسیدگی نخواهد کرد لذا داوطلبان باید از مراجعه حضوری و ارسال نامه پستی به سازمان سنجش آموزش کشور جهت پیگیری اعتراض به نتایج آزمون دکتری 98 خودداری کنند. لازم است داوطلبان آزمون دکتری 98 در اولین زمان ممکن پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98، اعتراضات خودشان را ثبت کنند تا سریع‌تر به آن رسیدگی شود و جواب بگیرند. داوطلبان آزمون دکتری 98 در صورتی که برای ثبت اعتراض به نتایج دکتری 98 خود با مشکل مواجه شدند یا در این رابطه سوال داشتند، می‌توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرند و از آن‌ها راهنمایی بخواهند.

پاسخگویی اعتراض به نتایج دکتری 98

لازم است داوطلبان آزمون دکتری 98 پس از ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، منتظر رسیدگی و پاسخگویی سازمان سنجش به اعتراض‌شان نسبت به نتایج دکتری 98 بمانند. سازمان سنجش آموزش کشور از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به اعتراض داوطلبان آزمون دکتری 98 پاسخ خواهد داد و لازم است داوطلبان آزمون دکتری 98 برای اطلاع از پاسخ سازمان سنجش آموزش کشور به اعتراض‌شان، سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش را چک کنند چرا که پاسخ سازمان سنجش برای داوطلبان معترض به نتیجه آزمون دکتری 98 در این قسمت نوشته می‌شود. در صورت وارد بودن اعتراض داوطلبان دکتری 98 به نتایج آزمون دکتری 98، سازمان سنجش کارنامه آنان را اصلاح خواهد کرد و داوطلبان آزمون دکتری 98 می‌توانند بر مبنای رتبه و تراز اصلاح شده جدید خود، اقدام به انتخاب رشته آزمون دکتری 98 کنند.

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید