اعتبار مدرک و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مسائلی که ذهن داوطلبان را مشغول نموده این است که آیا ارزش مدرک بدون کنکور و با کنکور غیر انتفاعی یکسان می باشد؟ و اینکه شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی چیست؟دانشگاه غیر انتفاعی مورد تائید وزارت علوم بوده و تمامی ضوابط و مدارک دانشجویان مثل دیگر دانشگاه های دولتی می باشد و دارای اعتبار و ارزش می باشد.

اعتبار مدرک و شرایط ثبت نام بدون دانشگاه کنکور غیرانتفاعی

دانشگاه های غیر انتفاعی یا همان موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی با مجوز وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و با هدف گسترش فعالیت بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو افتتاح شده اند.

دانشگاه غیر انتفاعی به دو شیوه اقدام به پذیرش دانشجو می نماید : از طریق کنکور سراسری و بدون کنکور. وزارت علوم ، تحقیقات و فناوریپف دانشگاه های غیر انتفاعی را در یک رتبه بندی به 5 سطح دسته بندی نموده است.  و این تعیین سطح نشانه کیفیت سطح آموزش این دانشگاه ها و موسسات می باشد.
* 1 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح یک از حمایت وزارت علوم برخوردار می باشند و محدودیت توسعه ندارند. اغلب دانشگاه های غیرانتفاعی در این سطح هستند.
* 2 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح دو از حمایت وزارت علوم برخوردارند ولی دارای محدودیت توسعه می باشند.
* 3 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح سه محدودیت توسعه دارند و فعالیت آن ها باید کاهش پیدا کند.
* 4 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح چهار  دارای محدودیت توسعه و ممنوعیت توسعه می باشند و تعداد دانشجویان آن ها رو به صفر می رود.
* 5 : موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سطح پنج ممنوعیت توسعه همراه با قطع وضعیت پذیرش دانشجو دارند و امکان انحلال آن ها بین 6 تا 9 ماه وجود دارد. این فرصت زمانی به موسسات غیرانتفاعی داده می شود که در صورت عدم توانایی رسیدن به شاخص های لازم، خود به خود منحل شوند.
برای اطلاع از شهریه کارشناسی غیرانتفاعی، شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی و شهریه دکتری غیرانتفاعی و هزینه واحد های تئوری و عملی و شهریه ثابت و متغییر با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

توجه داشته باید که مدرک تحصیلی دانشجویی که بدون کنکور ثبت نام نموده است هیچ فرقی با دیگر دانشجویان ندارد و در مدرک تحصیلی نهایی وی عنوان بدون کنکور وجود نخواهد داشت و مدرک دانشگاه های غیرانتفاعی مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد و این مدارک، در دانشگاه های سراسر جهان معتبر می باشد و امکان ادامه تحصیل برای شما وجود خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

همانطور که گفتیم یکی از راه های ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی، از طریق سوابق تحصیلی و بدون کنکور است. انتخاب رشته در شرایط بدون کنکور برای رشته هایی مجاز می باشد که در کد رشته محل آن ها، نمره کنکور بدون تاثیر باشد، در این صورت امکان ثبت نام خواهید داشت. توجه نمایید داوطلبانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای است، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی را نداشته و می توانند از میان کد رشته محل های کاردانی انتخاب رشته نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی97 روی همین لینک کلیک نموده و در همین سایت مطالعه نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97 با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید