استعلام دیپلم از طریق اینترنت | اخذ تاییدیه تحصیلی

استعلام دیپلم ازطریق اینترنت

جهت مشاوره در زمینه استعلام دیپلم از طریق اینترنت | اخذ تاییدیه تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استعلام دیپلم از طریق اینترنت برای دانشجویان که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند ضرورری می باشد. استعلام دیپلم و تاییدیه تحصیلی به معنای سنجش اعتبار مدارک تحصیلی از طریق آموزش و پرورش می باشد که برای ثبت نام در دانشگاه ارائه این اعتبار نامه الزامی و جزو مدارک لازم برای ثبت نام داوطلب است. در این مقاله می توانید نحوه استعلام دیپلم از طریق اینترنت و سامانه inq.epishkhan.org را مشاهده و مطالعه نمایید. همچنین لینک ورود به سامانه استعلام دیپلم برای شما قرار داده شده است.

نحوه استعلام دیپلم از طریق اینترنت

نحوه استعلام دیپلم از طریق اینترنت و اخذ و پیگیری تایدیه تحصیلی برای متقاضیان این مدرک از طریق سامانه پیگیری دفاتر پیشخوان دولت امکان پذیر می باشد و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست استعلام دیپلم از طریق اینترنت نمایند. در ادامه راهنمای تصویری استعلام دیپلم از طریق سامانه پیگیری مراجعین پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی را آموزش خواهیم داد و با استفاده از آن می توانید مدرک و تاییدیه تحصیلی را استعلام نمایید.

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی به نشانی inq.epishkhan.org می باشد. افراد می توانند با داشتن مدارک لازم برای تاییدیه تحصیلی به سامانه مراجعه کرده و وضعیت تاییدیه تحصیلی خود را بررسی نمایند. این سامانه به نام سامانه پیگیری مراجعین پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی می باشد اما این امکان برای افراد فراهم کرده است که می توانند وضعیت تحصیلی خود را استعلام نمایند. در ادامه راهنمای استفاده از این سامانه را به شما آموزش خواهیم داد.

برای ورود به سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی بر روی این لینک کلیک نمایید.

 

برای دریافت تاییدیه تحصیلی و مدرک دیپلم از اینترنت می توانید با مشاوران ما در سامانه مشاور تلفنی صدای مشاوران تماس حاصل نموده و وضعیت تاییدیه تحصیلی خود را از طریق این سامانه پیگیری نمایید.

در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت می توانید از لینک هایی موجود در سایت بسته های تماسی دریافت نمایید.

راهنمای جامع استعلام دیپلم از اینترنت

راهنمای جامع استعلام دیپلم از اینترنت به شرح زیر می باشد.

  • در مرحله اول ورود به سامانه استعلام دیپلم و تاییدیه تحصیلی به آدرس inq.epishkhan.org می باشد.
  • سپس مانند تصویر زیر می توانید گزینه ی استعلام تحصیلی را انتخاب نمایید.

استعلام تاییدیه تحصیلی

  • در این مرحله وارد صفحه پیگیری استعلام تحصیلی می شوید و می توانید با ارائه مشخصاتی مانند مدرک، کد ملی، شماره همراه، کد پیگیری و شماره نامه وضعیت دیپلم خود را بررسی نمایید.

استعلام دیپلم از اینترنت

  • در آخر وضعیت و نتیجه استعلام شما مشخص می شود و می توانید آن را مشاهده نمایید.

استعلام تاییدیه تحصیلی

تاییدیه تحصیلی چیست

سنجش اعتبار مدارک تحصیلی از طریق آموزش و پرورش را تاییدیه تحصیلی می گویند. تاییدیه تحصیلی و استعلام دیپلم از طریق اینترنت مخصوص داوطلبانی است که در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و یا ثبت نام بدون کنکور پذیرفته شده و قصد ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را دارند این دست از متقاضیان برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود باید تاییدیه تحصیلی به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند. در صورت ارائه ندادن مدرک ثبت نام دانشجویان در واحد قبولی دچار مشکل خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله آنچه درباره استعلام دیپلم از طریق اینترنت مورد نیاز دانشجویان می باشد قرار گرفته شده است و می توانید با استفاده از آن اطلاعات جامع و کاملی را دریافت نمایید. همچنین راهنمای تصویری پیگیری وضعیت تاییدیه تحصیلی را هم می توانید مشاهده نمایید.

تاییدیه تحصیلی چیست ؟

به سنجش اعتبار مدارک تحصیلی از طریق آموزش و پرورش تاییدیه تحصیلی گفته می شود که به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.

سامانه استعلام دیپلم چیست؟

سامانه استعلام دیپلم از اینترنت به نام inq.epishkhan.org می باشد و شما می توانید نحوه استعلام دیپلم از این سامانه را در این مقاله مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه استعلام دیپلم از طریق اینترنت | اخذ تاییدیه تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
7 دیدگاه برای “استعلام دیپلم از طریق اینترنت | اخذ تاییدیه تحصیلی”
  1. سلام کد پیگیری و شماره نامه چیه؟از کجا باید بیاریم بزنیم

  2. سلام من کلاس دهم هستم رشته کاردانش و میخوام تغییر رشته بدم به انسانی ولی در هدایت تحصیلی به انسانی نخوردم امکانش امکانش هست تغییر رشته بدم و اینکه اموزش و پروش قبول میکنه

    • سلام دوست محترم شما باید در ازمون تغییر رشته شرکت نمایید

  3. با سلام بنده سال ۶۶ رفتم خدمت با دیپلم ردی هنرستان رشته الکترونیک و در منطقه جنگی در امتحانات رزمندگان شرکت کردم برای دیپلم و قبول هم شدم و بعد از اتمام خدمت وارد زندگی شدم بعلت تاهل و مدرکم را نگرفتم حالا میخواهم ببینم چطور میشود از وضعیت مدرک تحصیلی خودم مطلع شوم ایا نمرات در منطقه جنگی وارد در پرونده من شده یا نه لطف بفرمائید راهنمایی کنید متشکرم بابایی

  4. سلام بنده نظامی هستم سایت استعلام به من نداد ارتش هم شناسه ملی نداره که وارد سایت بشه اکنون بنده چطور باید استعلام را دریافت کنم ضمنا تاییدیه تحصیلی ازطریق سایت فقط توانسته ام بگیرم لطفا راهنمایی فرمایید

  5. سلام بنده ده سال پیش دیپلم گرفتم اما مدرک دیپلمم را نگرفتم الان میخواستم بدونم از کجا باید برم مدرکم را بگیرم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید