استعلام آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت

استعلام صدور کارت پایان خدمت

جهت مشاوره در زمینه استعلام آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که خدمت سربازی خود را به اتمام می رسانند می توانند نسبت به استعلام آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود اقدام نمایند. دریافت نکردن کارت پایان خدمت شامل محدودیت هایی برای فرد می باشد که بهترین کار پیگیری و استعلام آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت می باشد. در این مقاله می توانید از نحوه استعلام آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود و تمام مراحل این استعلام مطلع شوید. شما می توانید نحوه پیگیری و استعلام کارت پایان خدمت ارسال نشده و یا صادر نشده را نیز در این مقاله مشاهده و بررسی نمایید.

استعلام صدور کارت پایان خدمت

بعد از اتمام سربازی افراد برای دریافت کارت پایان خدمت خود باید اقدام نمایند. معمولا چیزی حدود 1 ماه تا 50 روز زمان طول مبی کشد تا کارت پایان خدمت صادر شود. در صورت صادر نشدن کارت می توانید به سامانه vazifeh.police.ir مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز کارت پایان خدمت خود را استعلام نمایید. همزمان با صدور کارت هوشمند پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی بر مبنای آماده شدن کارت پایان خدمت برای فرد ارسال می شود و می توانید از وضعیت صدور کارت مطلع شوید.

برای دریافت و پیگیری کارت پایان خدمت می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و از وضعیت کارت پایان خدمت خود مطلع شوید.

در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت می توانید با خرید بسته های تماسی وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را جویا شوید.

استعلام صدور کارت پایان خدمت با کد سخا

هر پادگان در کشور دارای یک کد سخا می باشد. کد سخا یک شناسه اختصاصی برای هر فرد می باشد و از این کد برای ورود به سایت نظام وظیفه استفاده می شود. در سایت vazifeh.police.ir با وارد کردن کد سخا و شماره های ملی می توانید وارد پنل شده و درخواست مربوط به کارت پایان خدمت را ثبت نمایید. افراد می توانند با ورود به این سامانه درخواست صدور مجدد کارت پایان خدمت را در صورت مفقود شدن آن ثبت نمایند. همه ی درخواست هایی که در این سامانه ثبت می شوند را می توانید از طریق پلیس +10 نیز ثبت نمایید. کد سخا برای دسترسی راحت تر به پیگیری و استعلام کارت پایان خدمت و دیگر خدمات مربوط به این سامانه می باشد که برای دسترسی راحت تر افراد قرار گرفته شده است.

مطالب زیر را می توانید در رابطه با نظام وظیفه و خدمت سربازی مشاهد نمایید.

روش های انتقالی در سربازی

کسر خدمت ایثارگری

کسری خدمت بسیج

استعلام صدور کارت پایان خدمت هوشمند

برای استعلام صدور کارت پایان خدمت هوشمند افراد می توانند وارد سامان vazifeh.police.ir شده و کارت هوشمند پایان خدمت خود را استعلام نمایند. در صورت صادر نشدن کارت پایان خدمت افراد می توانند با استفاده از خدماتی که این سامانه ارائه می دهد مشکل مربوطه را حل نمایند و یا درخواست پیگیری خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

پیگیری وضعیت ارسال نشدن کارت پایان خدمت

چنانچه حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از دریافت پیامک ، کارت پایان خدمت برای شما ارسال نشد ، شما می توانید برای پیگیری کارت پایان خدمت خود ، ابتدا به پست محل سکونت خود مراجعه و در صورت نبودن کارت درمراکز پست ، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و  درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت  را ثبت کنید. درصورت عدم صدورکارت، به منظور پیگیری لازم به آخرین رده خدمتی خود و یا معاونت نیروی انسانی نیروی مربوط مراجعه کنید.

جهت مشاوره در زمینه استعلام آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید