استخدام 9هزار پرستار در سال 98

استخدام پرستار

جهت مشاوره در زمینه استخدام 9هزار پرستار در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام 9هزار پرستار در سال 98 به دلیل کمبود بسیار شدید پرستار در کشور از 11اردیبهشت اعلام شد. برای اطلاع از شرایط استخدام پرستار و جزئیات خبر این صفحه را به مطالعه کرده و با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. معاونت پرستاری وزارت بهداشت از سوی مقام عالی وزارتخانه اعلام کرد، نیاز به جذب 9000 نفر پرستار در سال 98 وجود دارد.

فارغ التحصیلان رشته پرستاری می توانند برای اطلاع از شرایط استخدام نیروی پرستار ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

استخدام پرستار در سال 98

تعداد نفرات مورد نیاز برای استخدام در سال 98 بسیار بالا می باشد و این به دلیل کمبود شدید نیروی پرستار در کشور است. به همین سبب ،مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر استخدام 9000 نفر پرستار را در کشور اعلام نمودند. با استخدام پرستار با این تعداد ، بخشی از کمبودها جبران می شود.

اخیرا دو کلینیک تخصصی پرستاری قلب و دیابت نیز در رشت افتتاح شده است. میانگین پرستار نسبت به تخت های درمانی در کشور 0.8 است و ایده آل تعداد پرستاران به تخت های درمانی در کشور باید حداقل 1.5 باشد. رشد جمعیت ایران رو سالمندی می رود و نمی توان در سیستم سلامت کشور به نسبت هر تخت یک پرستار گذاشت. در حال حاضر هدف به دنبال پرستار بودن برای هر تخت نیست.

درحال حاضر پرستاران در حوزه آموزش خوب عمل کرده اند، امید است که در سال 98 شاهد افزایش تعداد پرستاران در سیستم سلامت کشور باشیم.

معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، باید جذب پرستار را با نسبت پرستار به جمعیت در نظر بگیریم ، نه نسبت پرستار به تخت. در حال حاضر با کمبود شدید نیروی پرستار در کشور مواجه شده ایم. در سال 2030 جمعیت کشور به سمت سالمندی پیش می رود. نمی توان برای هر تخت یک پرستار آموزش دیده و فارغ التحصیل ، با توجه به هزینه های زیاد، داشته باشیم. با استخدام 9000 نفر پرستار بخشی از کمبود نیرو در کشور جبران می شود.

 

فارغ التحصیلان رشته پرستاری می توانند برای اطلاع از شرایط استخدام پرستار ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

 

جهت مشاوره در زمینه استخدام 9هزار پرستار در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید