اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین 98

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین

جهت مشاوره در زمینه اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین در سال 98 کافیست با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید و یا برای ملاحظه نتایج علوم انتظامی در سال 98- 98 وارد سامانه gozinesh.police.ir شوید. نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین فقط به صورت اینترنتی انجام می شود ؛ داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار می باشد بنابراین برای دریافت کد رهگیری و آدرس مراکز گزینش علوم انتظامی امین می توانید از طریق شماره تلفن های موجود تماس گرفته و کد رهگیر خود را دریافت نمایید. و یا از طریق سامانه اقدام نمایید و فراخوان صرفا از داوطلباني صورت مي گيرد که از سامانه کد رهگيري دريافت کنند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین 98

مزایا و شرایط تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین برای پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی به این صورت می باشد که دانشجویان از ابتدای ورود به استخدام رسمی نیروی انتظامی در می آیند و شامل دریافت کمک هزینه تحصیلی و استفاده رایگان از امکانات رفاهی، خوابگاه و بیمه خدمات درمانی خواهند بود. توجه داشته باشید که رسته داوطلبان براساس سهمیه استان ،رشته تحصیلی، توانمندی های داوطلب و نظریه کارشناسان گزینش و استخدام تعیین می گردد و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در دانشگاه علوم انتظامی امین ، ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به درجه ستوان سومی و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل می شوند و ترفیعات بعدی ایشان برابر قوانین و مقررات ناجا خواهد بود.

اسامی از طریق این سایت اعلام خواهد شد داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات تلفنی و اطلاع از نتایج دانشگاه علوم انتظامی می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ) با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

رسته داوطلبان بر اساس سهمیه اسـتان، رشـته تحصـیلی، توانمندیهای داوطلب و نظریه كارشناسان گزینش و استخدام مشخص خواهد شد. فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی علاوه بر دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم ، فناوری و تحقیقات به ترتیب به درجه ستوان سومی و ستوان دومی نائل می شوند و ترفیعات بعدی آنان برابر قوانین و مقررات ناجا خواهد بود. استخدام رسمی دانشجویان غیر شامل در نیروی انتظامی، از ابتدای ورودشان است. متقاضیان تحصیل در این دانشگاه بایستی بند 42 تقاضانامه ثبت نام اینترنتی را علامتگذاری نمایند. ادامه تحصیل کارکنان برای مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا بر مبنای ضوابط و مقررات در رشته های تحصیلی مصوب بلامانع است. لازم به ذکر است که اعلام علاقمندی در تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری، به منزله ایجاب حقی برای داوطلب در خصوص ثبت نام و پذیرش نخواهد بود. فارغ التحصیلان در طول خدمت برابر مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن و سایر امتیازات متعاقه برخوردار خواهند شد. دانشجویان ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکانات رفاهی، خوابگاه و بیمه خدمات درمانی بهره مند می شوند.

جهت مشاوره در زمینه اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید