از کی برای کنکور 98 شروع کنیم

از کی برای کنکور 98 شروع کنیم

جهت مشاوره در زمینه از کی برای کنکور 98 شروع کنیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از کی برای کنکور 98 شروع کنیم ؟ چه مدت زمان نیاز داریم تا در کنکور 98 و در رشته مورد نظر خود رتبه قبولی کسب نماییم؟ توصیه ما به داوطلبان کنکور این است که حتی یک روز را بیهوده تلف ننمایند و هم اکنون با بهترین و اصولی ترین برنامه ریزی کنکوری در جهت رسیدن به هدف ، حرکت نمایند. عدم برنامه ریزی و اتلاف وقت و حرکت بی برنامه ، نتیجه ای جز استرس ، عدم اعتماد به نفس و سرزنش به دنبال نخواهد داشت. پس در گام اول با انتخاب هدف مناسب ترین برنامه زمانبدی شده جهت مطالعه و موفقیت در کنکور را انتخاب نمایید. داوطلبان کنکور که موفق به کسب رتبه های برتر می شوند ، هر یک با شرایط و زمان متفاوتی که به کنکور اختصاص داده اند، به موفقیت رسیده اند ،زمان صرف شده و شرایط در میان افراد موفق یکسان نیست، ولی نکاتی وجود دارد که در میان افراد موفق و برترین های کنکور ، یکسان می باشد ، وجود هدف مشخص  ،برنامه ریزی براساس هدف و زمان باقی مانده برای کنکور و توجه به بودجه ریزی دروس کنکور را بایستی مورد توجه قرار داد. این حقیقت که داوطلبان برای کسب موفقیت نیاز به برنامه ای آگاهانه دارند ، بر کسی پوشیده نیست بنابراین توصیه ما این است که حتما از مشاوره کارشناسان حرفه ای موسساتی که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند بهره مند شوید و گام هایی محکم در سایه آرامش حاصل از مسیر روشن و آگاهانه که تضمین کننده موفقیت شماست، بردارید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت برنامه اختصاصی موفقیت در کنکور با توجه به زمان باقی مانده ، از طرریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

برای رسیدن به هدف از کی برای کنکور 98 شروع کنیم؟

اگر هنوز برای کنکور 98 شروع نکرده اید، از همین امروز اقدام نمایید، بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور 97 که در نیمه دوم شهریور ماه انجام شده است، داوطلبان کنکور تا ابتدای تیرماه 98 فرصت مطالعه کنکوری خواهند داشت. اگر زمان را از دست داده اید نگران نباشید، کارشناسان صدای مشاور راهنمای شما خواهند بود، انجام برنامه ریزی کنکوری با توجه به بودجه ریزی دروس کنکور 98، رشته و دانشگاه مورد نظر داوطلب و با توجه به زمان باقی مانده برای کنکور 98 ، به صورت کاملا اختصاصی انجام می شود ، بنابراین هرچه زودتر برای کنکور 98 شروع کنید و اگر بنابر هر دلیلی فرصت را از دست داده اید ، هنوز فرصت موفقیت در کنکور را خواهید داشت، برنامه کنکور به صورت سالیانه ، چند ماهه با هدفگذاری کوتاه و بلند مدت (سالانه  ،ماهانه ، هفتگی و روزانه) ارائه می شود. برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی هفتگی کنکور 98 کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی کنکور 98 می توانند جهت دریافت برنامه مطالعه کنکوری سال 98 ، با توجه به زمان باقی مانده تا کنکور 98، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان مجرب صدای مشاور که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند  ،تماس حاصل فرمایند و در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه از کی برای کنکور 98 شروع کنیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید