از کجا مدرک تحصیلی بخریم

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته حقوق,شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور 97,رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران,ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت مدرک بدون کنکور با کنکور پیام نور,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,دانشگاه آزاد بدون آزمون

جهت مشاوره در زمینه از کجا مدرک تحصیلی بخریم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از کجا مدرک تحصیلی بخرم؟ از درس خواندن خسته شده اید، زمان کافی برای درس و دانشگاه ندارید، پایه حقوقتان با توجه به مدرک تحصیلی افزایش خواهد داشت؟ احتمالا در جستجوی نرم افزار ساخت مدرک تحصیلی بوده اید و یا شاید تماس با شماره تلفن خرید مدرک تحصیلی برای خرید مدرک تحصیلی قانونی کار ساده تری باشد. احتمالا کانال های تلگرام فروش مدرک تحصیلی را دیده اید. آیا در کانال تلگرامی فروش مدرک تحصیلی امکان تشخیص مدرک تحصیلی جعلی را دارید؟ کدام روش مناسب تر است؟ تلگرام خرید مدرک یا روش ساخت مدرک لیسانس و … . پیشنهاد می دهیم اگر قصد خرید مدرک تحصیلی دارید، حتما این مقاله را بخوانید.

چطور و از کجا مدرک تحصیلی بخریم 

اگر میخواهید بدانید چطور و از کجا مدرک تحصیلی بخریم, با ما همراه باشید. رقابت در کنکور برای قبولی در رشته های پرطرفدار در سال های اخیر باعث شده عده ای به فکر خرید مدرک تحصیلی باشند.

ولی چطور میتوان اطمینان داشت ,مدرکی که خریداری شده ارزش دارد ویا بعد از استعلام از دانشگاه مربوطه , جعلی بودن آن مشخص میشود؟

اگر مدرک شما از دانشگاهی صادر نشده باشد و جعلی باشد, یقین داشته باشید که نه تنها با استعلام دانشگاه این موضوع مشخص میشود حتی از لحاظ قانونی با مشکل روبرو خواهید شد.

حتی اگر فرض را بر این بگیرید که مدرک خریداری شده واقعا از سوی دانشگاهی, صادر شده است, باید بگوییم, لازم است این احتمال را بدهید که  افراد خاطی و مجرم بعد از مدتی شاید چند ماه یا چندسال شناسایی شوند. در این صورت نه تنها مدرک خریداری شده باطل میشود بلکه خریداری که خرید غیرقانونی انجام داده با مشکل روبرو خواهد شد. علاوه یر این هزینه و فرصت تحصیل را در آن بازه زمانی از دست داده اید.

اگر به دنبال راهی برای خرید مدرک تحصیلی هستید:

پیشنهاد میدهیم هزینه ای را که در نظر گرفته اید صرف ثبت نام بدون کنکور کنید . 

در سال 98-99 کنکور بیش از 85 درصد از رشته های دانشگاه های دولتی حذف شده است. یعنی برای تحصیل در بسیاری از رشته های پرطرفدار نیازی به شرکت در کنکور نخواهید داشت. 

حتی سد محکم کنکور برای رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی و …. شکسته شده است. برای اطلاع از نحوه خرید صندلی پزشکی و دندانپزشکی و… بدون کنکور با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.  کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ثبت نام بدون کنکور در رشته های پرطرفدار را برای متقاضیان عزیز انجام میدهند.

 

جهت مشاوره در زمینه از کجا مدرک تحصیلی بخریم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید