آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود

حذف آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود 98

جهت مشاوره در زمینه آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود؟ با توجه به مشاهده نشانه های متعدد از حذف کنکور به نظر می رسد کم کم رد پای کنکور برای ورود به دانشگاه در حال کم رنگ شدن است. سوالی که ذهن بسیاری از داوطلبا را به خود مشغول کرده این است که آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود؟

قصد داریم پاسخ این سوال را در این مقاله تا حد روشنی با داوطلبان کنکور به اشتراک بگذاریم. پیشنهاد می دهیم این مقاله را به دقت مطالعه کنید و درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام درمورد برگزاری کنکور تا سال 1400 ، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناشان تحصیلی این سامانه تماس بگیرید.

برای مشاهده مطالب مربوط به حذف کنکور روی لینک های زیر کلیک نمایید:

آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود ؟

به باور اغلب داوطلبان ، با توجه به اخباری که هر سال درمورد حذف کنکور به گوش می رسد ، کنکور تا سال 1400 حذف می شود. حقیقت این است که سال هاست حذف کنکور در دستور کار قرار گرفته است. البته اقدامات متعددی برای حذف کنکور انجام شده است. هر سال تاثیر معدل بر پذیرش و ثبت نام بیشتر می شود. همچنین دانشگاه ها به پذیرش دانشجویان بیشتری در رشته های مختلف ، به صورت بدون کنکور می پردازند.

مثلا دانشگاه آزاد در بیش از 95درصد از رشته های ارائه شده، به صورت بدون کنکور ثبت نام می کند. هم اکنون شاهد حذف کنکور بیش از 85 درصد از رشته های دانشگاه های دولتی هستیم. بعد از سال ها پیگیری برای حذف کنکور ، بالاخره حذف کنکور 85درصد از رشته های دانشگاه سراسری ، حذف کنکور بیش از 95 درصد از رشته های دانشگاه آزاد و حذف کامل کنکور دانشگاه علمی کاربردی انجام شد.

برای مشاهده خبر حذف کنکور 85درصد از رشته های دانشگاه دولتی کلیک نمایید. 

حذف کنکور در سال 99 ، برای رشته های بیشتری امکانپذیر است. دانشگاه های سراسر کشور شامل دانشگاه های دولتی، دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی با حذف کنکور ، به ثبت نام بدون کنکور گسترده در رشته های متنوع می پردازند. هم اکنون ثبت نام در بسیاری از رشته های پرطرفدار نیز بدون کنکور انجام می شود. اما رشته هایی نظیر پزشکی، دندانپزشکی و … هم چنان با شرط کنکور دانشجو میپذیرند. البته برخی از داوطلبان برای عبور از سد کنکور اقدام به خرید صندلی پزشکی، خرید صندلی دندانپزشکی، داروسازی و … می کنند. برای اطلاع از خرید صندلی پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید صندلی پزشکی

خرید صندلی دندانپزشکی

خرید صندلی داروسازی

با توجه به اینکه کنکور بسیاری از رشته های دانشگاهی به سرعت در حال حذف شدن است، این احتمال وجود دارد که تا سال 1400 کنکور تقریبا حذف شود. اخیرا جلساتی درخصوص حذف کنکور تا سال 1400  برگزار شده است. برای مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور و اطلاع از اخبار جدید کنکور، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه آیا کنکور تا سال 1400 حذف می شود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید