آغاز ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه آغاز ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرصت ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 برای افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند ثبت نام کنکور سراسری 99 را در زمان مقرر انجام دهند تعیین شده است.
این ثبت نام مجدد کنکور همواره در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

امسال نیز مانند سال های گذشته با داوطلبان بسیاری مواجه شده ایم که نتوانسته اند ثبت نام خود را به هر دلیلی در موعد مقرر انجام دهند. سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبین زمانی را تعیین نموده است.

متقاضیان ثبت نام در کنکور 99 ، می توانند در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور که در همین صفحه منتشر شده است، برای انجام سریع و صحیح ثبت نام توسط کارشناسان ، از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند.

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 برای دانش آموزان و یا داوطلبانی که به دلیل آگاهی نداشتن از زمان یا نحوه ی ثبت نام کنکور سراسری 99 و یا حتی دلایل شخصی نتوانسته اند در کنکور سراسری ثبت نام کنند، مهلتی را تحت عنوان زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 مشخص کرده است. دانش آموزان می توانند در زمان تعیین شده در سایت سازمان سنجنش به نشانی sanjesh.org وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهند.
به داوطلبان توصیه می کنیم که حتما قبل از ثبت نام در کنکور سراسری 99 ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود و نسبت به مطالعه مفاد آن اقدام نمایند.

همچنین علاقه مندان به ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 99 لازم است مدارک ثبت نام کنکور سراسری 99 را در هنگام ثبت نام در اختیار داشته باشند.

ثبت نام کنکور سراسری 99 از تاریخ 16 تا 27 بهمن ماه در جریان بود. اگر حتی در این فرصت هم نتوانسته اید ثبت نام خود را انجام دهید سازمان سنجش مجددا هرساله فرصتی را در اختیار جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری قرار می دهد.

زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام مجدد در کنکور از روز دوشنبه مورخ 98/12/12 تا روز پنجشنبه مورخ 98/12/15 آغاز می شود كه داوطلبان می توانند منحصرا از طريق پايگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در اين خصوص اقدام نمايند.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99

هر ساله حدودا 30 روز بعد از آزمون کنکور سراسری نتایج اولیه آن اعلام می شود. و داوطلبان می توانند در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کارنامه اولیه خود را مشاهده کنند.
سال گذشته این نتایج اولیه در 15 مرداد ماه منتشر شد.

انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و دانشگاه آزاد

مهم ترین کار پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، انتخاب رشته است. چند سالی است که کنکور همه مراکز آموزشی از جمله دانشگاه های دولتی و آزاد ادغام شده و داوطلبین مجاز به انتخاب رشته باید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش رشته های مورد علاقه و همچنین دانشگاه های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت انتخاب کنند.

داوطلبین ورود به دانشگاه آزاد نیز پس از اعلام نتایج می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و انتخاب رشته خود را انجام دهند. همچنین داوطلبین گرامی بسیاری از داوطلبین با وجود رتبه خوب، به دلیل انتخاب رشته اشتباه از ورود به دانشگاه های معتبر بازمانده اند. به همین دلیل داشتن یک مشاور تحصیلی خوب برای انتخاب رشته کنکور ضروری می باشد.

جهت مشاوره در زمینه آغاز ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید