آزمون های آزمایشی سنجش

آزمون های آزمایشی سنجش

جهت مشاوره در زمینه آزمون های آزمایشی سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 آزمون های آزمایشی سنجش گزینه بسیار مناسبی برای محک هر چند هفته یک بار داوطلبان می باشد و به منظور هدف بهبود بخشیدن به وضعیت تحصیلی داوطلب  طراحی  شده است . آزمون های آزمایشی درس های بسیار مهمی به داوطلب می دهد و آن را برای آزمون  سراسری آماده می کند. داوطلب با سنجش خود در آزمون های آزمایشی می توانند آمادگی خود را برای کنکور سراسری بررسی کند.

  آزمون های آزمایشی سنجش چیست؟

 آزمون های آزمایشی سنجش آزمون های استاندارد می باشند زیرا درس و نحوه برگزاری و حتی کارنامه‌ای که صادر می‌شود بسیار نزدیک به سوالات کنکور است.درجه بندی سوالات از نظر دشواری نیز مانند کنکور سراسری می باشد. جامعه آماری و جمعیت شرکت کننده ها در این آزمون بسیار نزدیک به هم می باشد بنابراین معیار و ملاک خوبی برای سنجش داوطلب می باشد. کنکور سراسری از چه بخش سوالات آسان، متوسط و سخت تشکیل شده است هدف از برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش این است که داوطلب بهترین نتیجه را از آموزش و مدیریت برگزاری آزمون دریافت کنند.

ثبت نام آزمون های سنجش

ثبت نام در آزمون آزمایشی سنجش نیز بسیار شبیه به کنکور سراسری می باشد. داوطلب با خرید کارت اعتباری وارد مراحل ثبت نام شده و پس از وارد کردن اطلاعات شخصی و درخواست شده، یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کد پیگیری 16 رقمی دریافت خواهند کرد.

 برنامه و زمان بندی آزمون های سنجش

آزمون های آزمايشی مقطع تحصیلی مهلت ثبت نام آزمون تاریخ برگزاری آزمون
نوبت چهارم دوازدهم و پيش دانشگاهی ثبت نام تا روز سه شنبه 99/04/03 1399/04/20
نوبت پنجم دوازدهم و پيش دانشگاهی ثبت نام تا روز سه شنبه 24 تيرماه 1399/05/10
نوبت ششم دوازدهم و پيش دانشگاهی ثبت نام تا روز سه شنبه 7 مرداد ماه 1399/05/24

با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود ویروس کرونا، آزمون های سنجش یه صورت غیر حضوری و آنلاین  برگزار خواهد شد. برای اطلاع از نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش و همچنین دریافت اطلاعات در رابطه با زمان این آزمون ها با مشاورین ما در مجموعه صدای مشاوران تماس گرفته و با اطلاع از این موارد در آزمون های آزمایشی نتیجه مطلوب را به دست آورید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی متقاضی شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه را منتشر خواهد کرد. این کارت سه روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت sanjeshserv.com در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت.

کارت ورود به جلسه اطلاعاتی نظیر زمان ، مکان برگزاری آزمون ، شماره داوطلبی و شماره پرونده  می باشد که داوطلب هنگام حضور در جلسه آزمون  باید آن را به همراه داشته باشد.

هزینه و قیمت آزمون های آزمایشی سنجش 

سازمان سنجش  که آزمون های بسیار هم سطح کنکور رو برگزار میکند  و به خصوص در آزمون های جامع جامعه آماری بالایی دارد،  آزمون های سنجش در 10 مرحله برگزار می شود. که شامل 6 آزمون و 4 آزمون جامع می باشد که هزینه هر مرحله  30 هزار تومان و هزینه هر آزمون 40 هزار تومان است و هزینه ی کل آزمون های آزمایشی سنجش کنکور 98 مبلغ 319 هزار تومان بوده است.

شرکت تعاونی خدمانت آموزشی سازمان سنجش 

برگزاری فرایند برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش و آمادگی داوطلبان برای  شرکت کننده در آزمون سراسری می باشد. داوطلبان با مراجعه به سایت WWW.sanjeshserv.ir و دانلود دفترچه های آزمون می ‌توان از قوانین مربوط به  آزمون آگاه شد و ضمن تکمیل فرم ثبت نام تا تاریخ برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت تا خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند. داوطلبان با شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش می توانند با محک زدن خود در آزمون سراسری نتیجه مطلوب را کسب کنند.

کارنامه نتایج آزمون های آزمایشی سنجش

داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند از سه روش زیر اقدام به دریافت کارنامه خود کنند.

  1. جستو جو بر اساس مشخصات فردی
  2. جستو جو بر اساس شماره پرونده-شماره شناسنامه-سال تولد
  3. جستو جو بر اساس شماره شناسنامه- شماره داوطلبی- سال تولد

آزمون های آزمایشی سنجش

تراز آزمون های سنجش 

تراز داوطلبان در آزمون های آزمایشی سنجش و یا کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها با روش و فرمول خاصی محاسبه می شود. جهت محاسبه تراز در ابتدا باید درصد هر یک از دروس را مشخص کرد. در محاسبه درصد برای هر پاسخ اشتباه 1 نمره منفی و برای هر پاسخ درست 3 نمره مثبت در نظر می گیرند. با جمع تمامی نمرات مثبت و منفی و تقسیم آن ها بر 3 برابر تعداد کل سوال ها می توان نمره خام هر درس یا همان درصد را محاسبه کرد. مقاله قبل به دلیل تفاوت درجه سختی هر کدام از سوال ها تراز نمرات خام هر یک از دروس ضروری است. پس از تعیین درصد هر یک از دروس به صورت جداگانه، نوبت به محاسبه تراز می رسد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون های سنجش می توانند برای اطلاع از نحوه محاسبه تراز آزمون سنجش و همچنین کنکور سراسری، با مشاوران ما در مجموعه صدای مشاوران تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورند.

جهت مشاوره در زمینه آزمون های آزمایشی سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید