آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی

جهت مشاوره در زمینه آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان – آموزشگاه زبان خانی (KLS)

اولین شعبه آموزشگاه زبان خانی در سال 2012 تاسیس شد. آموزشگاه زبان KLS هم اکنون با دارا بودن شعبه هایی در خیابان آیت ا… کاشانی و خیابان کاج در منطقه 22 به برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه، ترکی استانبولی و … می پردازد. می توانید از طریق سایت این آموزشگاه در آزمون آنلاین تعیین سطج زبان شرکت کنید. برای ورود به سایت آموزشگاه خانی روی لینک زیر کلیک کنید:

click تعیین سطح انلاین زبان انگلیسی

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی- (KLS)

آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان با هدف تعیین سطح زبان و پیشرفت تحصیلی سطوح مختلف تحصیلی و ممیزی و ارزیابی سطح زبان انگلیسی برای سازمان ها و شرکت و … انجام می شود.

این آزمون آنلاین مهارت و تعیین سطح انگلیسی ، مطابق با تایید اتحادیه آزمون گیرندگان زبان است. بعد از تکمیل آزمون هر سطح انگلیسی ، گواهی آزمون انگلیسی را خواهید داشت. 

یادگیری زبان انگلیسی و ورود به دوره های آموزش زبان ، با تعیین سطح آغاز می شود. شناخت میزان مهارت و تسلط به زبان ، تعیین کننده سطح واقعی زبان آموزان است. نتایج آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی مطابق با استانداردهای تعیین شده برای تعیین سطح محاسبه می شود.

در حال حاضر بزرگترین مرکز آموزش زبان در غرب تهران ، آموزشگاه زبان خانی (KLS) است. پیشنهاد میدهیم حتما برای تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی رایگان به سایت این آموزشگاه مراجعه کنید:

click تعیین سطح انلاین زبان انگلیسی (KLS)

شرکت در آزمون های تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی راهی ساده و سریع برای سنجش سطح توانایی شما در زبان انگلیسی به صورت غیرحضوری است. سطوح مختلف زبان انگلیسی شامل سطوح متعدد در زبان انگلیسی تمامی کتب زبان انگلیسی مدرن و دانشکده های زبان انگلیسی است. معادل های دیگر در سیستم های ارزیابی و تعیین سطح زبان انگلیسی مواردی نظیر کمبریج ESOL، BULATS، IELTS و TOEFL می باشد.

اولین شعبه آموزشگاه زبان خانی در سال 2012 تاسیس شد. آموزشگاه زبان KLS به عنوان بزرگترین مرکز آموزش زبان در غرب تهران ، هم اکنون با دارا بودن شعبه هایی در خیابان آیت ا… کاشانی و خیابان کاج در منطقه 22 به برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه، ترکی استانبولی و … می پردازد. برای مشاوره تلفنی تعیین سطح انگلیسی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید