آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری 99 کارشناسی 24 بهمن ماه و کارشناسی ارشد در اسفند ماه می باشد. مهلت ثبت نام کنکور سراسری اواخر بهمن آغازمی شود. برای اطلاع از احتمال تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری و زمان تمدید مهلت کنکور 99 ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان راهنمای تحصیلی تماس بگیرید. برای انجام ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد و ثبت نام کنکور کارشناسی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام کنکور 99 را برای شما انجام می دهند. ثبت نام کنکور سراسری 99 تا پنجشنبه دوم اسفند ماه در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ادامه دارد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 از 16 بهمن لغایت 24 بهمن و زمان برگزاری کنکور 99 روزهای 12 و 13 تیر ماه می باشد. ثبت نام آزمون دکتری سال 99 از روز 6 آذر شروع می‌شود و تا روز 12 این ماه ادامه دارد و آزمون دکتری نیز در روز 2 اسفند 98 برگزار خواهد شد. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 نیز از روز پنجشنبه 16 آذر ماه جاری آغاز می‌شود و داوطلبان علاقمند تا روز چهارشنبه 25 این ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این آزمون نیز پنجشنبه و جمعه 27 و 28 فروردین 99 در حوزه های امتحانی کنکور 99 برگزار می گردد.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 14 تا 20 فروردین 99، و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته 3 مرداد 99 خواهد بود. زمان ثبت نام آزمون فنی و حرفه ای از تاریخ 18 خرداد ماه تا 25 خرداد است و زمان برگزاری آزمون روز جمعه 3 مرداد 99 خواهد بود.

فرصت و آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

سازمان سنجش آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد 99 و مهلت ثبت نام کنکور سراسری را اعلام میکند. هر سال سازمان سنجش آموزش کشور خبر مهلت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را منتشر می کند. داوطلبانی که در بازه زمانی اولیه در کنکور کارشناسی ارشد 99 ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام دارند.

برای انجام سریع و صحیح ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد و کارشناسی 99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام کنکور 99 را برای شما انجام می دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، اعلام کرد در کنکور 99 دو نوع سوال برای داوطلبان نظام قدیم و جدید طراحی می شود، داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده برای ثبت نام، علاوه بر گروه آزمایشی اصلی برای دو گروه آزمایشی هنر و زبان نیز نام نویسی کنند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که داوطلبان برای انتخاب رشته اول، رشته شناور و علاقه مندی در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی باید هزینه مجزا بپردازند.

زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

سازمان سنجش درحال حاضر تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاشناسی را اعلام نکرده است.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99

 
زمان برگزاری کنکور ارشد به محض تعیین همینجا اطلاع رسانی می شود.
 

زمان برگزاری کنکور سراسری کارشناسی 99

 
کنکور سراسری سال 99 دانشگاه های کشور و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در تیر 99 برگزار می شود
 
داوطلبان گرامی کنکور کارشناسی ارشد و کارشناسی 99 می توانند برای انجام ثبت نام در کنکور و احتمال تمدید فرصت ثبت نام کنکور  99 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشارو تماس بگیرند (شماره تلفن های موجود در همین صفحه)

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 از چه تاریخی آغاز می شود؟

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 از 16 بهمن لغایت 24 بهمن می باشد.

تاریخ برگزاری آزمون سراسری دانشگاه آزاد در چه تاریخی است؟

کنکور سراسری سال 99 دانشگاه های کشور و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در تیر 99 برگزار می شود

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید