آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت دولتی 98 – 99

مدیریت دولتی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت دولتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت دولتی 98 – 99 ، با توجه به کنکور کارشناسی گروه علوم انسانی سال 97 برای دانشگاه دولتی روزانه تهران با در نظر گرفتن سهمیه منطقه یک رتبه های زیر 1000 را پذیرفته است . و آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت دولتی در کنکور گروه علوم ریاضی و علوم تجربی با رتبه ی پایین تر به نسبت کنکور علوم انسانی در دانشگاه های دولتی روزانه می باشد .

رشته مدیریت دولتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها ارائه می شود . در مقطع کارشناسی این رشته بدون گرایش ، امادر مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دارای گرایش های توسعه منابع انسانی ، طراحی سازمان های دولتی ، بودجه و مالیه عمومی ، خط مشی گذاری عمومی ، مدیریت پیشرفته و توسعه شهری و روستایی و مدیریت تحول و مدیریت رفتار سازمانی می باشد.

همچنین در مقطع دکتری دارای زیرگروه های مدیریت دولتی ، مدیریت سازمان های دولتی ایران و مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی می باشد . که هریک از زیرگروه های مدیریت دولتی و مدیریت سازمان های دولتی ایران در مقطع دکتری گرایش های مختلفی را شامل می شوند . 

نحوه قبولی رشته مدیریت دولتی در کنکور سراسری 

مدیریت دولتی در زیرگروه سوم گروه آزمایشی علوم انسانی قرار می گیرد . داوطلبان کنکور علوم انسانی که قصد قبولی در رشته مدیریت دولتی را دارند ، پیشنهاد می شود برای بالا بردن احتمال قبولی در این رشته درس های اختصاصی کنکور انسانی که برای زیر گروه 3 ضریب بیشتری دارد را بیشتر مطالعه کنند تا آمادگی بهتری برای پاسخگویی به سوالات داشته باشد .

درس ریاضی دارای ضریب 12 ، درس اقتصاد دارای ضریب 9 ، درس زبان و ادبیات فارسی دارای ضریب 6، علوم اجتماعی دارای ضریب 6 و درس های زبان عربی ، تاریخ و جغرافیا ، فلسفه و منطق و روانشناسی دارای ضریب 3 هستند . بنابراین در درجه اول درس ریاضی و اقتصاد دارای اهمیت بالاتری هستند .

رشته مدیریت دولتی در گروه آزمایشی ریاضی در زیر گروه 1 قرار می گیرد . و برای قبولی در این رشته از طریق کنکور ریاضی درس ریاضی ، دارای ضریب 12 ، درس فیزیک دارای ضریب 9 و درس شیمی دارای ضریب 6 هستند . که بالاترین اهمیت را درس ریاضی برای قبولی در این رشته دارد .

رشته مدیریت دولتی در گروه آزمایشی علوم تجربی در زیرگروه 4 قرار می گیرد . در این زیر گروه درس ریاضی دارای ضریب 12 ، درس فیزیک دارای ضریب 9 ، درس شیمی دارای ضریب 6 ، زیست شناسی دارای ضریب 6 و زمین شناسی دارای ضریب 3 می باشند 

رشته مدیریت دولتی بدون کنکور 

برای ثبت نام در رشته مدیریت دولتی در دانشگاه ها ، روشی غیر از شرکت در کنکور سراسری وجود دارد . متقاضیان ثبت نام در این رشته می توانند بدون آزمون بر  اساس سوابق تحصیلی در این رشته در مقطع کارشناسی پذیرش بگیرند . در این روش پذیرش بر اساس معدل کتبی دیپلم صورت خواهد گرفت . دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد ، این رشته را بدون آزمون ارائه می دهند. برای ثبت نام در این دانشگاه ها در مهلت مقرر می توانید دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور را دانلود نمایید . و طبق ضوابط و شرایط ذکر شده مراحل ثبت نام بدون کنکور را در سایت های مربوطه انجام دهید . 

 

 

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت دولتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید