تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

خرید صندلی پزشکی پولی- خرید صندلی پزشکی بدون کنکور 97

خرید صندلی پزشکی پولی- خرید صندلی پزشکی بدون کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پزشکی پولی- خرید صندلی پزشکی بدون کنکور 1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

حتما اصطلاحات خرید صندلی پزشکی پولی – خرید صندلی پزشکی بدون کنکور را شنیده اید. چند سالی است که واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران شعبه پیام شروع به جذب دانشجوبان پزشکی مشروط به دریافت شهریه نموده است و پس از ادغام این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه این کار توسط پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه یافت. شرایط جذب دانشجوی پزشکی بین الملل به شرح ذیل می باشد. از هر1 میلیون نفر شرکت کننده کنکور حدود 150 نفر در دوره های رایگان و روزانه پذیرفته می شوند و بیشتر صندلی ها با عناوینی چون نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی پولی می باشند. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما روی لینک های آبی کلیک نموده و مقالات مربوط به ثبت نام پزشکی بدون کنکور 1400، دانشگاه بین المللی دندانپزشکی بدون کنکور و دندانپزشکی بدون کنکور را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط:

خرید صندلی علوم قضائی

برای ثبت نام پزشکی بدون کنکور 1400 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

خرید صندلی پزشکی پولی بدون کنکور 1400

رشته پزشکی یکی از رشته های پر متقاضی می باشد که رقابت برای تحصیل در ان بسیار بالاست. خرید صندلی پزشکی پولی بدون کنکور یک راه ساده برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته پزشکی می باشد، البته تحصیل از این طریق شامل صرف هزینه خواهد بود که بسیاری از دواطلبان برای سهولت در ورود به این رشته و علایق شخصی این هزینه را پرداخت می نمایند.

داوطلبان عزیز در گرایش های 7 رشته ذکر شده هم میتوانید بدون کنکور و باخرید صندلی تحصیل کنید.

در واقع خرید صندلی دندانپزشکی یا همان روند پذیرش دانشجو دندانپزشکی پولی به گونه ای است که داوطلبان با پرداخت شهریه بسیار بالا و بدون کنکور میتوانند وارد دانشگاه شوند.

افرادی که توانایی مالی پرداخت شهریه های بالا را دارند و همچنین تمایل آنها به تحصیل در دندانپزشکی نیز زیاد است باید بدانند در حال حاضر 22 دانشگاه علوم پزشکی در رشته های مختلف دانشجوی پولی جذب میکنند

همانطور که می دانید رشته های پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی رشته هایی هستند که بازار کار بسیار بسیار خوبی دارند. علاقه مندان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک، دندانپزشک و داروساز فعالیت نمایند و درآمد بالایی کسب نمایند پس هزینه های تحصیل برای اغلب داوطلبان یک سرمایه گذاری محسوب می گردد.

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور 1400

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور به صورت سالیانه به استناد قیمت تمام شده خدمات آموزشی دانشجویی متناسب با نرخ تورم  و حداکثر تا 15%مشمول افزایش سنواتی خواهد بود. شهریه رشته بدون کنکور پزشکی به شرح ذیل می باشد:

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور 25.000.000تومان

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته های پزشکی

  • امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون کنکور در رشته های پزشکی نیز امکان پذیر می باشد جهت اطلاع از شرایط تحصیل و میزان شهریه می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.
  • شرکت داوطلبان در کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، پذیرش داوطلبان صرفا از مقطع دیپلم است و مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم با سابقه گذراندن واحدهای درسی در موسسات آموزش عالی و دانشگاهی دولتی و غیردولتی داخل و خارج کشور در برنامه آموزشی دانشجو در نظر گرفته نمی شود.
  • دانشجویان پذیرفته شده در  رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دوره تحصیلی علوم پایه را در شعبه کیش پردیس بین الملل سپری نموده و بعد از موفقیت در آزمون جامع علوم پایه، در دانشکده های پردیس بین الملل تهران به تحصیل می پردازند.
  • داشتن دیپلم کامل متوسطه (سه ساله) و پیش دانشگاهی (برای داوطلبان نظام جدید) بامعدل نهایی کتبی سال سوم  حداقل 16و نمره کتبی سال سوم دبیرستان هر یک از دروس فیزیک ، زیست شناسی و شیمی نیز حداقل 16 باشد لازم به ذکر است که برای داوطلبان ریاضی و فیزیک به جای درس زیست شناسی درس حسابان محاسبه می گردد که لازم است حداقل 16 باشد.

نکته:

توجه داشته باشید که اخیرا اعتراضاتی از سوی داوطلبانی که توانایی پرداخت این میزان شهریه را ندارد به تحصیل پزشکی بدون کنکور شده است، بنابراین پیشنهاد ما به متقاضیان تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی این است که سریع تر برای تحصیل در رشته پزشکی اقدام نمایند زیرا این احتمال هر چند کم، وجود دارد که تغییراتی در شرایط موجود ایجاد گردد. در حال حاضر شرایط آموزشی دانشجویان بدون کنکور و با کنکور یکسان می باشد و هیچ جدا سازی انجام نشده است پس شرایط تحصیل برای متقاضیان بدون کنکور پزشکی بسیار مناسب می باشد.

برای ثبت نام پزشکی بدون کنکور 1400 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پزشکی پولی- خرید صندلی پزشکی بدون کنکور 1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد می توانند نحوه ثبت نام بدون …

یک دیدگاه

  1. سلام اگه معدل کسی پایین 16بود میتونه با ترمیم معدل تو شهریور ماه جبران کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید