تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

خرید صندلی داروسازی پولی- خرید صندلی پرستاری بدون کنکور 97

خرید صندلی پرستاری پولی- خرید صندلی پرستاری بدون کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پرستاری پولی- خرید صندلی پرستاری بدون کنکور 1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

حتما اصطلاحات خرید صندلی پرستاری پولی – خرید صندلی پرستاری بدون کنکور را شنیده اید. چند سالی است که واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران شعبه پیام شروع به جذب دانشجوبان پزشکی مشروط به دریافت شهریه نموده است و پس از ادغام این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه این کار توسط پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه یافت. از هر 1 میلیون نفر شرکت کننده کنکور حدود 150 نفر در دوره های رایگان روزانه پذیرفته می شوند و بیشتر صندلی ها با عناوینی چون نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی پولی می باشند. علاقه مندان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک، دندانپزشک و داروساز و پرستار فعالیت نمایند و کسب درآمد نمایند پس هزینه های تحصیل برای اغلب داوطلبان یک سرمایه گذاری محسوب می گردد. داوطلبان در رشته پرستاری میتوانید بدون کنکور و باخرید صندلی تحصیل نمایند. خرید صندلی پرستاری، پذیرش دانشجو پرستاری مشروط به پرداخت شهریه می باشد. افرادی که امکان پرداخت شهریه های بالا را دارند و داوطلبان تحصیل در پرستاری توجه داشته باشند که در حال حاضر در رشته پرستاری دانشجوی پولی جذب می شود و فروش صندلی پرستاری امکان تحصیل را برای متقاضیان را فراهم نموده است.

مطالب مرتبط:

خرید صندلی علوم قضائی

خرید صندلی پرستاری

برای ثبت نام پرستاری بدون کنکور 1400 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

خرید صندلی پرستاری پولی بدون کنکور 1400

رشته پرستاری یکی از رشته های پرمتقاضی می باشد که رقابت برای تحصیل در ان بسیار بالاست. خرید صندلی پرستاری پولی بدون کنکور یک راه ساده برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته پرستاری می باشد، البته تحصیل از این طریق شامل صرف هزینه خواهد بود که بسیاری از دواطلبان برای سهولت در ورود به این رشته و علایق شخصی این هزینه را پرداخت می نمایند. همانطور که می دانید رشته های پزشکی ،پرستاری و داروسازی رشته هایی هستند که بازار کار بسیار بسیار خوبی دارند. همانطور که ذکر شد علاقه مندان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک، دندانپزشک و داروساز فعالیت نمایند و درآمد بالایی کسب نمایند پس هزینه های تحصیل برای اغلب داوطلبان یک سرمایه گذاری محسوب می گردد. داوطلبان در رشته پرستاری میتوانید بدون کنکور و باخرید صندلی تحصیل نمایند. خرید صندلی پرستاری، پذیرش دانشجو پرستاری مشروط به پرداخت شهریه می باشد. افرادی که امکان پرداخت شهریه های بالا را دارند و داوطلبان تحصیل در پرستاری توجه داشته باشند دانشجوی پولی جذب می شود و فروش صندلی پرستاری وجود دارد.

شهریه رشته پرستاری بدون کنکور 1400

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور به صورت سالیانه به استناد قیمت تمام شده خدمات آموزشی دانشجویی متناسب با نرخ تورم  و حداکثر تا 15%مشمول افزایش سنواتی خواهد بود. برای اطلاع از شهریه رشته بدون کنکور پرستاری می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که اخیرا اعتراضاتی از سوی داوطلبانی که توانایی پرداخت این میزان شهریه را ندارد به تحصیل پرستاری بدون کنکور شده است، بنابراین پیشنهاد ما به متقاضیان تحصیل بدون کنکور در رشته های پرستاری این است که سریع تر برای تحصیل در رشته پرستاری اقدام نمایند زیرا این احتمال هر چند کم، وجود دارد که تغییراتی در شرایط موجود ایجاد گردد. در حال حاضر شرایط آموزشی دانشجویان بدون کنکور و با کنکور یکسان می باشد و هیچ جدا سازی انجام نشده است پس شرایط تحصیل برای متقاضیان بدون کنکور پرستاری بسیار مناسب می باشد پس این فرصت را از دست ندهید.

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته های پرستاری

امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون کنکور در رشته پرستاری امکان پذیر می باشد جهت اطلاع از شرایط تحصیل و میزان شهریه می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. شرکت داوطلبان در کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، پذیرش داوطلبان صرفا از مقطع دیپلم است و مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم با سابقه گذراندن واحدهای درسی در موسسات آموزش عالی و دانشگاهی دولتی و غیردولتی داخل و خارج کشور در برنامه آموزشی دانشجو در نظر گرفته نمی شود. دانشجویان پذیرفته شده در  رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دوره تحصیلی علوم پایه را در شعبه کیش پردیس بین الملل سپری نموده و بعد از موفقیت در آزمون جامع علوم پایه، در دانشکده های پردیس بین الملل تهران به تحصیل می پردازند. داشتن دیپلم کامل متوسطه (سه ساله) و پیش دانشگاهی (برای داوطلبان نظام جدید) بامعدل نهایی کتبی سال سوم  حداقل 16و نمره کتبی سال سوم دبیرستان هر یک از دروس فیزیک ، زیست شناسی و شیمی نیز حداقل 16 باشد لازم به ذکر است که برای داوطلبان ریاضی و فیزیک به جای درس زیست شناسی درس حسابان محاسبه می گردد که لازم است حداقل 16 باشد.

برای ثبت نام پرستاری بدون کنکور 1400 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه خرید صندلی پرستاری پولی- خرید صندلی پرستاری بدون کنکور 1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد می توانند نحوه ثبت نام بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید