تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

در ثبت نام آزمون ششم به هفتم 99-1400، دانش آموز داوطلب ثبت نام تیزهوشان ششم باید در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی باشد و در تمام دروس پایه ینجم نمره خیلی خوب، کسب نموده باشد و یا نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس را کسب نماید.از شرایط مهم در ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، دارا بودن تابعیت ایرانی است. لازم به ذکر است که دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند و تمایل به شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، می توانند در شرایط خاص در این آزمون ثبت نام نمایند. می توانید برای اطلاع از شرایط خاص و رفع هرگونه ابهام در رابطه با شرایط ثبت نام  در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی

ثبت نام آزمون ششم به هفتم 99-1400، به این صورت است که دانش آموز الزاما باید در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی باشد و در تمام دروس پایه ینجم نمره خیلی خوب، کسب نموده باشد و یا نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس را کسب نماید. یکی از دیگر از شرایط مهم در ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، دارا بودن تابعیت ایرانی می باشد. لازم به ذکر است که دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند و تمایل به شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، می توانند در شرایط خاص در این آزمون ثبت نام نمایند.

لیست منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

یکی از شرایط شرکت در آزمون اطلاع از لیست منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (ششم ابتدایی) می باشد، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در دو دسته مطرح می شود، که به شرح آن می پردازیم. یک نحوه طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحلیلی است که شامل سوالاتی می باشد که منبع آن کتاب درسی نیست، و 20 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد. شیوه دیگر طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحصیلی، که منبع آن دقیقا کتاب های درسی می باشد و 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان را تشکیل می دهد. داوطلبان باید زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (ششم ابتدایی) مطلع باشند، تاریخ و زمان برگزاری آزمون هماهنگ کشوری تیزهوشان ششم ابتدایی یا در واقع ششم به هفتم، اواخر اردیبهشت ماه 99 می باشد. و 5هفته الی 6هفته پس از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی اعلام خواهد شد. شرط پذیرش در مدارس تیزهوشان، نمره آزمون است و معدل پایه ششم تاثیری نخواهد داشت. جهت اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

تعداد سوالات استعداد تحلیلی، تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400 عبارت است از:

لیست منابع استعداد تحصیلی
درس تعداد سوالات ضریب سوالات زمان
قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق 8 2 75 دقیقه
ریاضی 15 3
تفکر و پژوهش 5 1
مطالعات اجتماعی 7 1
علوم تجربی 10 2
فارسی 10 2

 

استعداد تحلیلی
درس تعداد سوالات زمان
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

 حدود 30 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، از کتب درسی پایه پنجم ابتدایی مطرح می شود و حدود 70 درصد باقی مانده را کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی، البته به غیر از سوالات درس تفکر و پژوهش که از کتاب پایه ششم، مطرح می گردد. در واقع شامل 70 سوال و 90 دقیقه زمان پاسخگویی می باشد. مطابق سال های پیش، افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب نمایند، می توانند در مدارس تیزهوشان به تحصیل بپردازند. سوالات آزمون بصورت چهار گزینه ای بوده و تنها یک گزینه صحیح وجود دارد و دانش آموز به ازای هر جواب درست 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط 1 امتیاز منفی کسب می نماید، اگر داوطلب بیشتر از یک گزینه را علامت بزند سوال غلط محسوب می شود. اگر پاسخ صحیح را نمیدانید به اصطلاح، پاسخ شانسی ندهید به این دلیل که آزمون دارای نمره منفی می باشد.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید