تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 96

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 99

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

نتایج نظام مهندسی، اعلام شد. نتایج آزمون نظام مهندسی که در روزهای 21 و 22 مهر سال جاری درسراسر کشور برگزار گردید اعلام شد. این آزمون برای فارغ التحصیلان رشته های مهندسی معماری، تاسیسات برق، شهرسازی، نقشه برداری، مهندسی عمران، تاسیسات مکانیک، و ترافیک می باشد.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر

در حال حاضر که این مقاله را منتشر نموده ایم، نتایج از طریق سایت دفتر مقررات ملی inbr.ir اعلام شده است. البته مشکل کندی دسترسی و یا قطعی سایت دفتر مقررات ملی نیز وجود دارد که ممکن است دلیل آن، مراجعه تعداد زیاد بازدید کننده در یک لحظه باشد و این باعث ایجاد سرور این سایت از دسترس خارج شود و یا خودشان سایت را از دسترس خارج نموده اند. از 6دی که نتایج اعلام شده تاکنون سایت دچار مشکل می باشد البته عده ای از داوطلبان موفق به مشاهده نتایج شده اند و تناقضاتی در مورد تعداد سوالات پاسخ داده شده و صحیح و اشتباه مشاهده نموده اند. بعد از رفع مشکل سایت inbr.ir، درصورتی که برای مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 99، با مشکلی مواجه شدید و یا اگر دسترسی به اینترنت ندارید و از رفع ایراد این سایت مطلع نمی باشید، می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید، تا پاسخگوی شما بوده و نتایج آزمون نظام مهندسی را به حضورتان اعلام نمایند.

شرایط آزمون نظام مهندسی

بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی از وجود چنین آزمونی هیچ اطلاعی ندارند. نکته ی مهمی که در رابطه با این آزمون وجود دارد، این است که به صورت open book برگزار می شود، یعنی در جلسه آزمون نظام مهندسی استفاده از کتاب مجاز می باشد. open book بودن آزمون فقط برای افرادی مزیت محسوب میشود و می توانند امتحان را با نمره عالی قبول شوند، که حداقل در جریان موضوع مطالب و اینکه پاسخ سوال، در کدام صفحه از کتاب است، باشند و قطعا افرادی که هیچ وقتی برای آزمون نگذاشته اند، با وجود در اختیار داشتن کتاب و منابع متعدد، قادر نخواهند بود پاسخ تمام سوالات را به موقع پیدا نمایند و چه بسا افرادی که با این شرایط در آزمون نمره قبولی کسب نمی نمایند. پس توجه نمایید که درصورتی که داوطلب شرکت در آزمون نظام مهندسی 99می باشید، حتما زمانی را صرف مطالعه منابع نمایید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رباط کریم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رباط کریم و پذیرش به صورت بدون کنکور در این …

یک دیدگاه

  1. سلام دوستان یک یا دو سوال معماری نظارت داره حذف میشه. من بیست و هفتم وزارت راه و شهرسازی بودم مهندسین معماری نظارت آنجا بودن و پیگیر. من هم با نمره ۴۹ عمران نظارت قبول نشدم. اگر مهندسین عمران نظارت بیان بریم وزارت راه و شهرسازی و پیگیر باشیم از سوالهای اشتباه میتوانیم حذف کنیم. ولی پیگیری لازم هست و وقت بزاریم. واقعا عمران نظارت حقش داره ضایع میشه.هر کسی میتونه پیگیر باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید