تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر سال برای ورود به دبیرستان های دوره دوم تیزهوشان توسط سازمان آموزش و پرورش استعدادهای درخشان  و به صورت کشوری و هماهنگ برگزار می شود. سمپاد یا همان مدارس تیزهوشان دارای امکانات آموزشی بسیار عالی و بهترین دبیران می باشند، بنابراین رقابت برای ورود به این مدارس تیزهوشان بسیار بالا می باشد. پس حتی یک روز را هم از دست نداده و همزمان با مطالعه دروس مدرسه، مطالعه هدفمنمد برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم را نیز آغاز کنید. در این مقاله قصد داریم تام اطلاعات لازم برای ثبت نام تیزهوشان 99 را توضیح دهیم.

زمان و نحوه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

تاریخ و زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم، هنوز مشخص نشده احتمالا از نیمه دوم بهمن ماه آغاز می شود. ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد، در مرحله اول ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم، لازم است وارد سایت Azmoon.medu.ir شده و اطلاعات دانش آموزی در فرم ثبت نام را تکمیل نمایید، پس از آن در مرحله دوم ثبت نام تیزهوشان، هزینه ثبت نام تیزهوشان را به صورت آنلاین پرداخت می نمایید زمان ثبت نام مرحله دوم تیزهوشان احتمالا در فروردین ماه می باشد. بعد از انجام ثبت نام مرحله دوم و پرداخت هزینه، ثبت نام شما نهایی خواهد شد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

زمان دقیق هنوز مشخص نیست، احتمالا نیمه اول اردیبهشت زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان یک هفته قبل از آزمون است. دریافت کارت به صورت اینترنتی انجام می شود. لازم به ذکر است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 99 – 99 برای شرکت در آزمون الزامی می باشد. حدودا 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون و بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 1400 است. نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت این سازمان مشاهده و دریافت می شود.

داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 می توانند جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم و انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

مطالعه دقیق و کامل دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم یه دهم 99-99 ضروری می باشد. مهمترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 کسب معدل سالانه پایه هشتم بالای 19 میباشد و دانش آموزان باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند. داوطلب برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باید دارای تابعیت ایرانی باشد، ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان 99-1400 در پایه نهم به دهم ثبت نام و شرکت کنند.

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

حدود 30 درصد سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 از کتاب های درسی پایه هشتم طراحی می شود و حدود 70 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم دو شیوه مطرح می شود که منابع آنها با هم متفاوت است، منابع سوالات استعداد تحلیلی خارج از کتاب های درسی می باشد و به صورت مفهمومی طرح می شود و دسته بعدی سوالات استعداد تحصیلی است که با توجه به مطالب کتاب های درسی طرح می گردد.

تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 به شرح جدول  ذیل می باشد:

استعداد تحصیلی
درس تعداد سوالات ضریب درس زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی-آموزش قرآن و پیام های آسمان 8 2 یک ساعت و 25دقیقه
فارسی و زبان انگلیسی 15 2
مطالعات اجتماعی 15 1
علوم 17 2
ریاضی 20 3
سوالات استعداد تحلیلی
درس تعداد سوال زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15دقیقه

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 شامل 90 سوال و 100 دقیقه زمان پاسخگویی است.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید