تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400 برای شناسایی دانش آموزان مستعد و تلاشگر، هر ساله و بصورت کشوری، توسط آموزش و پرورش برگزار می شود.

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در دو دسته مطرح می شود، که به شرح آن می پردازیم. یک نحوه طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحلیلی است که شامل سوالاتی می باشد که منبع آن کتاب درسی نیست، و 20 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد. شیوه دیگر طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحصیلی، که منبع آن دقیقا کتاب های درسی می باشد و 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان را تشکیل می دهد.

سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی

حدود 30 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، از کتب درسی پایه پنجم ابتدایی مطرح می شود و حدود 70 درصد باقی مانده را کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی، البته به غیر از سوالات درس تفکر و پژوهش که از کتاب پایه ششم، مطرح می گردد. در واقع شامل 70 سوال و 90 دقیقه زمان پاسخگویی می باشد. مطابق سال های پیش، افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب نمایند، می توانند در مدارس تیزهوشان به تحصیل بپردازند. سوالات آزمون بصورت چهار گزینه ای بوده و تنها یک گزینه صحیح وجود دارد و دانش آموز به ازای هر جواب درست 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط 1 امتیاز منفی کسب می نماید، اگر داوطلب بیشتر از یک گزینه را علامت بزند سوال غلط محسوب می شود. اگر پاسخ صحیح را نمیدانید به اصطلاح، پاسخ شانسی ندهید به این دلیل که آزمون دارای نمره منفی می باشد.

 

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400 به صورت اینترتی و از طریق سایت Azmoon.medu.ir می باشد. زمان ثبت نام آزمون ششم ابتدایی 99 از اواخر بهمن ماه آغاز می شود و تا اوایل اسفند خواهد بود، برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام میتوانید و سهولت در ثبت نام اینترنتی، با  کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. ثبت نام اینترنتی به صورت دو مرحله ای انجام می شود در مرحله اول، اطلاعات دانش آموزی متقاضی را وارد کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهید. در مرحله دوم که احتمالا فروردین ماه است، دانش آموزانی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می نمایند.

جهت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

یک دیدگاه

  1. آیا نمونه دولتی هم وجود دارد ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید