مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مبحثی که امروز میخواهیم به آن بپردازیم یک مبحث بسیار مهم و حساس در درس خواندن و مطالعه کردن در تمامی مقاطع (قبل از دبستان تا مقاطعی چون دکتری) تحصیلی است که به طور دقیق میخواهیم در رابطه مشاوره تحصیلی  تلفنی صحبت کنیم. می پرسید چرا؟

خیلی ساده است همانطور که والدین به فرزندان خود نحوه ی راه رفتن را یاد می دهند؛ مشاور هم برای  شما نحوه ی قدم نهادن در دنیای پیشرفت و مطالعه ی دقیق و اصولی را نمایان خواهد کرد و به شما برای برنامه ریزی دقیق و راهبردی کمک می کند؛ ما در نظر داریم تا در این مقاله به یکی از کلیدی ترین بحث ها بپردازیم و آن هم چیزی نیست جز اینکه مشاوره ی تحصیلی تلفنی چیست؟  چه مزایا و معایبی دارد؟

مشاوره تحصیلی چیست

پیش از هر چیز می خواهیم در رابطه با اینکه مشاوره تحصیلی چیست و چقدر میتواند کارآمد باشد صحبت کنیم

هر کسی می تواند بدون مشاوره هم شروع به درس خواندن کند اما آیا نتیجه ای یکسان دارد؟

در واقع با مشاوره می توان روش های اشتباه و یا کم بازده را حذف کرد و از روش هایی که سرعت بالاتری و راندمان بهتری دارد استفاده کنیم و در عین حال هم به درس خواندن به اندازه ی کافی و به بقیه کار های روزمره رسید، در حالی که بدون برنامه ریزی طبقه بندی شده ممکن است دچار مشکل شویم پس تیم صدای مشاوران به شما پیشنهاد می کند حداقل درس خواندن با مشاوره را به مدت یک ماه امتحان کنید مطمئن باشید که نتیجه ی غیر قابل باوری را مشاهده خواهید کرد.

مشاوره تحصیلی چیست

مشاور تحصیلی کیست

یکی از اصلی ترین نیاز های حال حاظر هر کسی که مشغول به تحصیل است داشتن یک مشاور زبده است. مشاور یک برنامه ریز بسیار کار کشته است که می تواند با بررسی میزان آشنایی و تسلط  شما به دروس و با توجه به روش های موجود برای یادگیری و حفظ دروس مربوطه  و شناخت میزان نیاز شما به تمرین و تکرار و سنجش سطح توانایی و استعداد تان یک برنامه ی جامع برای هدف اصلی شما (به طور مثال قبولی در دانشگاه) و چندین برنامه ی مدوّن برای اهداف کوتاه مدت (به طور مثال آزمون های هفتگی) شما تنظیم می کند.

مشاور تحصیلی کیست
ویژگی یک مشاور خوب

یکی از بزرگ ترین سوالاتی در ذهن ما شکل میگیرد این است که مشاور تحصیلی خوب چه کسی است و کدام موسسه را برای مشاوره باید انتخاب کنیم تا ما را با یک مشاور زبردست آشنا کند. با استفاده از آن مشاور ما به یک برنامه ی درست و ارزیابی شده دست پیدا کنیم، که میخواهیم ویژگی های یک مشاور خوب را با هم بررسی کنیم.

  • تخصص و تجربه ی کافی
  • نظم و انضباط و دقت
  • سابقه ی درخشان
  • دارای رتبه ی برتر
  • روابط اجتماعی مناسب
  • داشتن دانش در آداب سخنوری
  • تسلط به قوانین روز
  • مثبت نگر و با انگیزه
  • خلاقیت و ابتکار
  • مسئولیت پذیر و دلسوز

ویژگی یک مشاور خوب

وظایف مشاور تحصیلی تلفنی

معیار سنجش یک مشاور توانمند مسئولیت پذیری و انجانم وظایف است. وظایف مشاوره تحصیلی تلفنی بسیار حائز اهمیت و قابل تامل می باشد. شما از طریق بررسی وظایف مشاور تحصیلی تلفنی و مقایسه مشاور تحصیلی تلفنی خود با دیگر مشاوران می توانید مشاور تحصیلی متخصص را بیابید.

  •  ایجاد صمیمیت با متقاضی
  •  ایجاد ارتباط ادامه دار با والدین
  •  بررسی میزان اطلاعات و دانش شما
  •  بررسی ساعات مفید درس خواندن و مطالعه در شما
  •  بررسی نقاط قوت و ضعف شما
  •  ایجاد انگیزه
  •  نوشتن برنامه
  • بررسی و چک کردن روزانه ی شما و رسیدن به تارگت های تان

 

وظایف مشاور تحصیلی تلفنی

انواع مشاور تحصیلی

در این بخش از مقاله به انواع مشاور تحصیلی می پردازیم که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. که بررسی آن خالی از لطف نیست.

  • مشاوره تحصیلی حضوری
    مشاوره تحصیلی حضوری قدیمی ترین و پر هزینه ترین روش برای مشاوره می باشد.مشاوره تحصیلی حضوری

  • مشاوره تحصیلی آنلاین
    مشاوره تحصیلی تلفنی روشی نوین و بسیار کاربردی برای مشاوره می باشد، اما آیا این روش در ایران به طور کامل و دقیق پاسخگو نیاز های دانش آموزان خواهد بود؟مشاوره تحصیلی آنلاین

  • مشاوره تحصیلی تلفنی
    مشاوره تحصیلی تلفنی بهترین راه برای برنامه ریزی و هدفمند کردن مطالعه می باشد.

                            مشاوره تحصیلی تلفنی                                                           

 

ویژگی های مشاوره تحصیلی حضوری

ویژگی های مشاوره ی تحصیلی حضوری به شما امان استفاده ی کامل از مشاور خود را می دهد، طبیعتاً ارتباط چشمی و کلامی در هنگامی که نزد  یک دیگر قرار داریم برای ایجاد صمیمیت و گاهاَ برای درک بهتر طرف مقابل روش مناسب تری برای تکمیل فرآیند مطالعه ی شما خواهد بود.

اما آیا این ویژگی ها نسبت به ویژگی های مشاوره ی تلفنی ارجحیت  دارد؟

پاسخ این سوال را می توان با بررسی هزینه های مشاوره و صرف وقت دریاف نمود.

در ادامه این مقاله می توانید به طور کامل در این موضوعات تسلط پیدا کنید.

ویژگی های مشاوره تحصیلی حضوری

 مشاوره تحصیلی آنلاین

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تمامی مراکز به این فکر افتاده اند تا از مشاوره تحصیلی آنلاین استفاده کنند؛ اما آیا زیرساخت های مورد نیاز را دارند؟ آیا مشاوره تحصیلی آنلاین می تواند پاسخگوی نیاز های ما باشد؟

با بررسی سایت های مشاوره تحصیلی و تبلیغات گسترده در حوزه مشاوره آنلاین می توان دریافت ک این بحث موضوعی نو ظهور برای مشاوران و دانش آموزان است؛ اما به دلیل کم تجربه بودن مشاوران تحصیلی در بخش مشاوره آنلاین و همینطور عدم وجود زیر ساخت های مناسب برای پاسخگویی به مشکلات و سوالات مردم مشاور آنلاین دارای ضعف ای بی شماری است. برای تشخیص کیفیت مشاوره آنلاین باید به المان های بسیار مهمی توجه نمایید.

المان های مشاوره تحصیلی آنلاین چیست؟

  • – وجود و حضور 24 ساعته اپراتور
  • – تسلط کافی مشاور بر روی دروسی که شما در آن ضعف دارید
  • – شناخت کافی مشاور از شما و نحوه ی عملکرد تان
  •  ایجاد فضای تخصصی برای مشاوره
  • عدم تعویض مشاور مربوطه در زمان های متفاوت

 مشاوره تحصیلی آنلاین

ویژگی های مشاوره تحصیلی تلفنی

در این بخش می خواهیم با ویژگی های مشاوره تحصیلی تلفنی آشنا شویم. یکی از بهترین روش ها برای گرفتن مشاوره مفید مشاوره تحصیلی تلفنی است. زیرا که معایب مشاوره ی حضوری را ندارد و شما می توانید با صرف کم ترین زمان و کمترین هزینه  و صرفه جویی در انرژی خود به تمامی اهداف خود برسید و به همین صورت در شرایط ایمنی که در خانه دارید تمامی مشغله های ذهنی خود را از بین ببرید و حل نمایید

حال می خواهیم بدانیم که مزایای مشاوره ی تحصیلی تلفنی  چیست؟

  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • عدم تغییرات در وضعیت فعلی شما
  • با وجود کرونا خطر ابتلا وجود ندارد
  • دسترسی در هر ساعت از شبانه روز
  • نظارت کامل و دقیق شرکت بر عملکرد لحظه ای مشاور
  • حذف هزینه های ثانویه
  • جلوگیری از سوء استفاده های مالی

ویژگی های مشاوره تحصیلی تلفنی

زمان استفاده از مشاوره تحصیلی

زمان مشاوره ی تحصیلی تلفنی بسیار حائز اهمیت است که در واقع در این بخش به شما راهنمایی می کنیم که کدام مقاطع از زندگی خود نیاز دارید که از مشاور استفاده کنید و به پیشرفت مستر خود کمک کنید و نتایج بهتری را از زمان مطالعه ی خود دریافت کنید.

  1. قبل از شروع تحصیل
  2. زمان تعویض مقطع تحصیلی
  3. هنگام افت درسی
  4. انتخاب رشته ی دبیرستان
  5. انتخاب نوع مدرسه
  6. کنکور
  7. انتخاب دانشگاه
  8. انتخاب رشته دانشگاه
  9. انتخاب چارت برای هر ترم
  10. در طول ترم برای ارزیابی و عیب یابی در امتحانات
  11. برای شرکت در کنکور مقاطع بالاتر
  12. خدمت سربازی و نظام وظیفه
  13. انتخاب شغل
  14. بورسیه شدن
  15. مهاجرت برای تحصیل

زمان استفاده از مشاوره تحصیلی

انواع مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی خود به چند بخش تقسیم میشود که هر کدام شرایط مربوط به خود را دارد و بستگی به نیاز هر شخص انتخاب هر کدام از این روش ها به متقاضیان کمک می کند تا نتیجه ی مورد نظر خود را دریافت کنند.

  • مشاوره تحصیلی تلفنی صوتی*
  • مشاوره تحصیلی تلفنی تصویری*
  • مشاوره تلفنی با موبایل*

انواع مشاوره تحصیلی تلفنی

هزینه ی مشاوره تحصیلی تلفنی

این همه از مزیت های مشاوره های تحصیلی با تلفن گفتیم. اما به سوالی بر می خوریم که باید به آن پاسخی بسیار مهم و حساب شده و منطقی داده شود که آن سوال را در همین بخش مطرح می کنیم. که هزینه های مشاوره های تحصیلی تلفنی چگونه خواهد بود؟ آیا صرفه و توجیه اقتصادی برای خانواده ها دارد یا خیر؟ هزینه ی تماس تلفنی برای مشاوره تحصیلی  با توجه به شرکت مورد نظر و منبع درآمد آن و قرار دادی که با سازمان مخابرات نوشته شده اعلام می شود. معمولا به صورت دقیقه ای محاسبه می گردد و شما می توانید با برآورد هزینه آن تخمین بزنید که چه مقدار می توانید از این مزیت استفاده کنید. با توجه به هزینه ی هنگفت مشاوره های حضوری و به علاوه هزینه های رفت آمد که برابر با عددی نجومی خواهد بود به سادگی میتوانید از تعداد تماس های بیشتری برای مشاوره و پرسش سوالات خود بهرمند شوید.


هزینه ی مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی صوتی

در این روش صرفا با تماس صوتی با مشاور و یا پشتیبان خودتان تماس خواهید گرفت و راهنمایی های لازم را پشت تلفن می شنوید،  که به صورت خیلی ساده میتوانید این ارتباط را برقرار کنید و مشاوره ی تحصیلی تلفنی صوتی  را از مشاور مربوطه بخواهید.

مشاوره تحصیلی تلفنی صوتی

فقط با شماره گیری۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ می توانید تمامی نیاز های خود را برطرف کنید. استرس کنکور را به مشاوران ما بسپارید

مشاور تحصیلی تلفنی تصویری، مشاور را به خانه ببرید

در روش مشاوره تحصیلی تلفنی تصویری شما علاوه بر اینکه از صدای پشتیبان و یا مشاور استفاده می کنید  می توانید از تصویر هم کمک بگیرید. مشاور شما می تواند  برای نمایش دادن برنامه های انجام شده و توضیح کامل نحوه ی آن و یا حتی از مشاور خود بخواهید نمودار ها و روش های منحصر به فرد و جداول مخصوص به درس تان را برای شما به نمایش بگذارد و همچنین تحلیل آزمون های خودتان را به صورت تصویری دنبال کنید.

که درون نرم افزار هایی همچون اسکایپ (skype)، واتس آپ (whatsapp)، ایمو(imo)، به تازگی به مناسبت 7 سالگی تلگرام (telegram) بخش ویدیو کال (video call) یا همان  تماس تصویری به آن اضافه خواهد شد استفاده کنید.
اما متاسفاه این روش نیز هنوز به طور کانل در دسترس دانش آموزان نمی باشد و موسسات در حال بررسی برای استفاده از روش می باشند.

مشاور تحصیلی تلفنی تصویری، مشاور را به خانه تان ببرید

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

روشی بسیار جالب و شگفت انگیز وجود دارد که شما میتوانید هزینه های خود را کنترل کنید و در عین حال به استفاده از مشاوره ی تحصیلی تلفنی بپردازید که این روش کارآمد همان مشاوره ی تحصیلی با موبایل است. شما می توانید با خرید بسته های مخصوص و مقرون به صرفه مکالمه ی ما که درون سایت قرار دادیم جلوی هزینه های دقیقه ای را بگیرید و حساب شده تر عمل کنید، پس از مشاهده ی بسته های مشاوره ی تحصیلی با موبایل مطمئنا متوجه کم هزینه بودن آن خواهید شد.


مشاوره ی تحصیلی تلفنی با موبایل، صرفه جویی در هزینه

مزایای خرید بسته مشاوره تحصیلی تلفنی

پس از خرید بسته های ما پس از بازه ی زمانی مشخص شده و قرار دادن شماره ی تماس خود، مشاور از طریق شماره ای که درون سایت قرار دادید  با شما تماس میگیرد و دیگر لزومی به تماس از طرف شما نیست.

خب به پایان این مقاله رسیدیم و یک توضیح جامع درباره ی کلیه ی مشاوره های تحصیلی دادیم که مهم ترین آن مشاوره تحصیلی تلفنی بود و مزایای آن را برای شما به اشتراک گذاشتیم تا قدمی مثبت در راستای انتخاب بهترین مشاوره برداریم. برای استفاده از مشاوره تخصصی کافیست با مشاورین زبردست ما تماس بگیرید.

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی نیاز های شما باشد.

با نوشتن نظرات مثبت و منفی و سوالات تان در بخش نظرات به ما انرژی دهید و ما را یاری نمایید تا مقالات موثری برایتان بنویسیم.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “مشاوره تحصیلی تلفنی”
  1. باسلام اگر خودمون ازشارژ خودمون زنگ بزنیم مساور رایگان برای بی بضاعتهادارید یا نه

    • سلام دوست محترم شما می توانید از پک مشاوره ما که باتخفیف وکم هزینه است استفاده نمایید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید