مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

برتری اپلیکیشن آموز

جهت مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری توسط کارشناسان صدای مشاور ، از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در این صفحه امکانپذیر می باشد. تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هر سال پس از انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار می شود. امروزه داوطلبان کنکور پی به لزوم مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور، و سایر مراحل کنکور و ثبت نام برده اند و از خدمات مشاوره در این زمینه بهره می برند و با خیالی آسوده در این مسیر قدم بر می دارند.

اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص اواخر مرداد ماه 1401 می باشد. اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز نیمه دوم مهر ماه 1401 می باشد.

توجه:

شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام نموده است که احتمالا امسال آزمون سراسری تکمیل ظرفیت ندارد. برای اطلاع از قطعی شدن عدم اعلام تکمیل ظرفیت از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

انتخاب رشته تاثیر بسیاری در مسیر آینده زندگی داوطلبان خواهد داشت، بنابراین لازم است تا با مفاهیم و موارد زیادی آشنا شوند. از جمله این شرایط عبارت است از:

آشنایی با قسمت های مختلف کارنامه، نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری، نقش سهمیه مناطق و سهمیه شهدا و سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق محروم، بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401، اطلاع از شرایط دانشگاه ها و رشته های مختلف، پردیس های خودگردان، نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور1401، شرایط ثبت نام بدون کنکور در موعد تکمیل ظرفیت کنکور 1401، در این راستا انتخاب مشاور حرفه ای بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد، توصیه ما به داوطلبان این است که حتما از خدمات موسسات آموزشی معتبر که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که تمامی دانشگاه های سراسری روزانه ،شبانه ،پیام نور ،غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان، پس از اعلام نتایج آزمون علاوه بر ظرفیت های درج  شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت خواهند کرد و برای بعضی از رشته های خود که ظرفیت آن ها تکمیل نشده اقدام به تکمیل ظرفیت در رشته های تجربی، ریاضی, انسانی, هنر و زبان خواهند نمود. جهت رفع هر گونه ابهام و سوال می توانید با صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

توجه: جهت کسب اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در کانال رسمی صدای مشاوران عضو شوید می توانید روی تصویر پایین کلیک نمایید.

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1401

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1401

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 1401 به این صورت می باشد، که داوطلبان کنکور 1401 همگی می توانند، در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند. لازم به ذکر است درصورتی که در انتخاب رشته کنکور  1401 و در یکی از رشته ها و دانشگاه های روزانه نیز قبول شده باشید، می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایید. داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت در یکی از رشته های روزانه قبول شوند، قبولی قبلی آنها در انتخاب رشته لغو می شود و درصورتی که در رشته و دانشگاه جدید که در تکمیل ظرفیت قبول شده اند نیز انصراف دهند و قصد تحصیل در آن رشته را نداشته باشند، از شرکت نمودن مجدد در آزمون سراسری سال بعد محروم خواهند شد، بنابراین انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بسیار مهم می باشد و لازم است با آگاهی کامل و راهنمایی مشاور حرفه ای و آگاه، اقدام نمایید، تا از فرصت طلایی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و درگیر مشکلاتی که ذکر شد، نشوید.

مطابق شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سال 1401، تکمیل ظرفیت کنکور به دو دسته تقسیم می شود:

1- تکمیل ظرفیت کنکور 1401 بر اساس سوابق تحصیلی

2- تکمیل ظرفیت کنکور 1401 بر اساس نتایج آزمون سراسری

رشته هایی که در تکمیل ظرفیت کنکور، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور ارائه میگردد، اکثرا مربوط به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی می باشد، حتی دانشگاه های روزانه سراسری نیز پذیرش بدون کنکور خواهند داشت.

توجه: برای اطلاع از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور 1401 می توانید روی همین لینک کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1401 و هر گونه سئوال در زمینه کنکور و انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه با کارشناسان مجرب صدای مشاوران به صورت شبانه روزی و از هر نقطه از کشور، تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید