کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد؟ با توجه به تغییر سیستم آموزشی به دو گروه نظام قدیم و نظام جدید، این سوال که کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد برای داوطلبان نظام قدیم ایجاد نگرانی کرده است. همانطور که می دانید  ، کنکور 98 با کنکور سال های گذشته متفاوت خواهد بود. در سال 98 دو کنکور مجزا برای دو گروه نظام قدیم و نظام جدید خواهیم داشت. دو دفترچه کنکور مجزا برای ثبت نام کنکور نظام قدیم و دفترچه ثبت نام نظام جدید خواهیم داشت. منابع سوالات کنکور به صورت مجزا اعلام شده است. اما مسئله اینجاست که تکلیف داوطلبان نظام قدیم در کنکور 99 چیست ، آیا در سال 99 نیز این امکان وجود دارد که کنکور مجزا برگزار شود؟ در این صفحه از پاسخ سوالات خود مطلع خواهید شد.

برای اطلاع از تاثیر معدل در کنکور کلیک کنید.

تاثیر معدل در کنکور برای نظام قدیم

 

برگزاری کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد؟

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که در کنکور سال 99 به هیچ عنوان، کنکور نظام قدیم وجود نخواهد داشت! و کنکور مجزا 98 استثناست. در سال 99 فقط کنکور نظام جدید برگزار می شود ولی داوطلبان نظام قدیم نیز می توانند در کنکور 99 ثبت نام کنند و داوطلبان نظام قدیم در کنکور 99 باید کتاب های جدید پایه دهم – یازدهم و دوازدهم را مطالعه نمایند. اگر داوطلب نظام قدیم کنکور 98 هستید ، قبولی در سال 98 برای شما ساده تر از قبولی در کنکور 99 خواهد بود ، توصیه ما به داوطلبان نظام قدیم و جدید این سات که حتما برای  مشاوره قبولی در کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند و با دریافت برنامه اختصاصی کنکور، در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند.

برای مشاهده سهمیه قبولی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید کنکور 98 کلیک کنید.

 

اگر احتمالا داوطلب نظام قدیم در کنکور 99 هستید ، می توانید برای مشاوره قبولی در کنکور99 و مشاوره راهکارهای قبولی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، شما در مسیر موفقیت در ماراتن بزرگ کنکور تنها نخواهید بود، کارشناسان صدای مشاور همراه و راهنمای شما خواهند بود.

کنکور سراسری سال 98 مرحله ای خواهد بود، البته 15 درصد ظرفیت دانشگاه ها نیازمند کنکور است ، داوطلبانی می توانند برای کنکور 98 ثبت نام کنند که خارج از این 85 درصد هستند و قصد ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری را دارند، توجه داشته باشید که هم اکنون 15 درصد ظرفیت آماده پذیرش دانشجو از طریق قبولی در کنکور سراسری است. هفته آینده طرح مجددا بررسی خواهد شد برای اطلاع از خبر تصویب شدن نهایی طرح مرحله ای کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه کنکور نظام قدیم تا چه سالی ادامه دارد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید