کنکور تستی تشریحی 98

کنکور تستی تشریحی

جهت مشاوره در زمینه کنکور تستی تشریحی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کنکور سال 98 تستی تشریحی می باشد. این روزها احتمالا اخباری مبنی بر اینکه کنکور تستی تشریحی برگزار خواهد شد ، شنیده اید یکی از این اخبار با این محتوا منتشر شده است که “در کنکور سال 98 دو نوع تغییر اساسی وجود خواهد داشت. در کنکور سال بعد دو نوع سوال طراحی می گردد اولین کنکور نظام جدید آموزش متوسطه داوطلبان در سال ۹۸ برگزار می گردد و گروه دوم مربوط به نظام قدیم آموزش و پرورش می باشد و سوالات به صورت تستی و تشریحی می باشد.” ولی آیا این اخبار صحت دارد؟

داوطلبان گرامی کنکور سال 98 در گروه نظام جدید و نظام قدیم می توانند جهت دریافت برنامه اختصاصی مطالعه کنکور و مشاوره تحیلی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

برگزاری کنکور تستی تشریحی سال 98

توجه داشته باشید که کنکور سال 98 صرفا به صورت تستی خواهد بود و سوالاتی تحت عنوان سوال تشریحی در کنکور 98 وجود نخواهد داشت و موضوع برگزاری کنکور سال آینده به صورت تستی و تشریحی صحت ندارد. پیرو اعلام سازمان آموزش و پرورش در خصوص تأثیر میزان سوابق تحصیلی در کنکور 98 باید بگوییم که مطابق با دفترچه کنکور ، در آزمون امسال 25 درصد برای دوره دیپلم و 5 درصد نیز برای  پیش‌دانشگاهی ، سوابق تحصیلی تاثیر مثبت خواهد داشت. میزان تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سال 98و درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ توسط شورای سنجش و پذیرش در تاریخ 97/04/17 تصمیم‌گیری خواهد شد و نتایج این تصمیم‌گیری را در همین صفحه به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید. توجه داشته باشید که سال آینده دو کنکور مجزا برگزار خواهد شد و این به دلیل تغییرات نظام آموزش متوسط است و تغییر دیگر مربوط به درصد سوابق تحصیلی می باشد.

از سال آینده به دلیل تغییرات نظام آموزش متوسط از سال آینده پیش دانشگاهی وجود ندارد ، برای داوطلبان از نظام آموزشی (۶-۳-۳) یک نوع سئوال و برای داوطلبان نظام آموزشی پیش دانشگاهی و قبل از آن یک نوع سئوال مجزای دیگر طراحی خواهد شد و تاکید می گردد که هر دو نوع سوال نظام قدیم و نظام جدید به صورت سوالات تستی خواهد بود.

جهت مشاوره در زمینه کنکور تستی تشریحی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید