نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

مدارک ثبت نام حضوری نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، برای داوطلبان کنکور 98 الزامی می باشد. این کارت حاوی اطلاعات فردی داوطلب، آدرس حوزه امتحانی و گروه آزمایشی می باشد، پس برای ورود به جلسه امتحان ضروری می باشد. در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام کنکور، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه می پردازیم.

داوطلبان کنکور 98 می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند و کارت کنکور خود را دریافت نمایند.

نحوه و زمان توزیع کارت‌ ورود به جلسه کنکور 98

آغاز توزیع پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 در تیر ماه 98 می باشد. کنکور سراسری 98 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آخواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در گروه‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی و هنر در نیز بر روی سایت منتشر می شود. آزمون سراسری سال 98 احتمالا در نیمه اول تیر ماه 98 برگزار خواهد شد. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی شرکت کرده اند ملزم به دریافت دو یا سه کارت ورود به جلسه می باشند. توجه داشته باشید که جهت دریافت کارت ورود به جلسه موارد زیر مورد نیز می باشد:
1- شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه 2-کد ملی و سریال شناسنامه

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98، با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

زمان ثبت نام کنکور 98

تاریخ و زمان ثبت نام کنکور98 از  بهمن ماه آغاز خواهد شد. طبق روال سال های گذشته مهلت ثبت نام به مدت محدودی تمدید خواهد شد. البته توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را به زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور 98 موکول ننمایند و در اولین فرصت نسبت به ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

 ثبت نام کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و کاملا به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان برای ثبت نام کنکور سراسری نیاز به کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و کارت اعتباری یا همان شماره سریال 12رقمی دارند و بعد انجام ثبت نام کد رهگیری دریافت خواهند نمود که آن را تا زمان ثبت نام نگه خواهند داشت.
 

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور 98

زمان برگزاری کنکور98 احتمالا در نیمه اول تیرماه برگزار می شود. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه کنکور 98 حدود یک هفته قبل از برگزاری کنکور 98 توزیع می گردد. طبق روال هر ساله، زمان اعلام نتایج کنکور98 هم در مرداد ماه خواهد بود. نتایج نهایی کنکور 98 به احتمال زیاد در شهریور ماه اعلام خواهد شد.
داوطلبان گرامی می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام برای دریافت کارت ورود به جلسه و زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید