کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است. لازم است داوطلبان دکتری 98 دقت کنند که به دلیل ادغام آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری، داوطلبان دکتری 98 فقط یک کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دریافت خواهند کرد. کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد شامل اطلاعات هویتی فرد داوطلب آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد است و احراز هویت داوطلب آزمون دکتری 98 از طریق تطابق با این کارت صورت می‌گیرد.

داوطلبان دکتری 98 باید توجه کنند که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد برای ورود آنان به جلسه آزمون دکتری 98 ضروری است و در غیر این صورت از حضور آنان در جلسه آزمون دکتری 98 جلوگیری می شود. در این مقاله ما در مورد جزییات مرتبط با کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد برای داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

داوطلبان عزیز آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری و اطلاع از زمان دقیق توزیع کارت ورود به جلسه دکتری 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد قبل از برگزاری آزمون دکتری 98 است. داوطلبان آزمون دکتری 98 می توانند برای اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد ،دقت کنند که مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد فقط در این تاریخ‌های اعلام شده امکان‌پذیر است و حضور در جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد بدون کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد امکان‌پذیر نیست.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد به این صورت است که داوطلبان آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد خود را مشاهده و دریافت کنند. بخش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 در بازه زمانی تعیین شده برای دریافت کارت که در بالا به آن اشاره شد، فعال می‌شود و داوطلبان آزمون دکتری 98 در بازه تعیین شده می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از طریق لینک فعال شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

لازم است داوطلبان آزمون دکتری 98 دقت کنند که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 خود نیاز به اطلاعات ثبت نامی خود دارند. در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده‌اید و یا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 با مشکل مواجه شدید، می‌توانید از مشاوران صدای مشاوران راهنمایی بخواهید.

بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 اطلاعات فرد داوطلب و نیز حوزه محل برگزاری آزمون دکتری 98 او مشخص شده است و داوطلب دکتری 98 باید در روز آزمون دکتری 98 به حوزه محل برگزاری آزمون مشخص شده در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 مراجعه کند.

ویرایش اطلاعات و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

ویرایش اطلاعات و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد، در روزهای پیش از آزمون امکان‌پذیر است. هنگامی که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد بر روی سایت سازمان سنجش آزموش کشور قرار می‌گیرد، بخش ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 98 نیز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می‌شود و داوطلبان آزمون دکتری 98 می‌توانند اطلاعات ثبت نامی خود را چک کنند و در صورتی که در زمان ثبت نام، اطلاعات‌شان را اشتباه وارد کرده‌اند، آن را ویرایش کنند. لازم است داوطلبان دقت کنند که از این بخش ویرایش اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور فقط می‌توانند معدل، اطلاعات مدرک کارشناسی و مدرک کارشناسی ارشد و نیز اطلاعات محل سکونت خود را اصلاح کنند.

داوطلبان آزمون دکتری 98 که مشغول به تحصیل در مقطع در کارشناسی ارشد هستند، باید معدل خود را تا 30شهریور وارد کنند. لیکن داوطلبان آزمون دکتری 98 در صورتی که در  اطلاعات ثبت شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 خود ایراداتی را مشاهده می‌کنند بایستی به باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد مراجعه کنند و نسبت به ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد خود اقدام کنند. آدرس باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه در روز‌های قبل از آزمون در سایت سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و لازم است داوطلبان برای اصلاح اطلاعات کارت خود به این باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

اگر برای پیدا کردن آدرس باجه‌های رفع نقص با مشکل مواجه شدید می‌تواند با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرید. داوطلبان آزمون دکتری 98 دقت کنند که در صورت وجود اشکال در اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد، اجازه حضور در جلسه آزمون دکتری 98 را نخواهند یافت پس حتما اطلاعات کارت خود را اصلاح کنید.

 

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید