کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت با توجه به برگزاری آزمون در مناطق مختلف تهران، تبريز، اصفهان، شيراز، كرمان، زنجان، ساري و كرمانشاه، مشهد و اهواز، كه توزيع كارت فقط به صورت اينترنتي است، داوطلبان جهت اخذ كارت ورود به جلسه آزمون ميتوانند از روز دوشنبه 97/02/16 تا چهارشنبه 97/02/18 کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت را دریافت نمایند. از این کارت برای کلاحجظه نتایج اولیه آزمون و شرکت در آزمون دکتری، تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97 و مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97 استفاده می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت برای حضور در آزمون دکتری وزارت بهداشت ضروری بوده و این کارت حاوی اطلاعات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره پرونده، شماره شناسنامه، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی و کد رشته امتحانی داوطلب و آزمون مورد نظر می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 حدودا هفته قبل از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. تاریخ و زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت حدودا در تاریخ 97/02/17 الی 97/02/19 می باشد زمان برگزاری آمون دکتری در تاریخ 97/02/20 و 97/02/21 است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 باید بگوییم که این کار فقط به صورت اینترنتی انجام می شود و از طریق سایت sanjeshp.ir داوطلبانی که هنگام دریافت کارت با مشکل مواجه می شوند می توانند از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند و راهنمایی کسب نمایند.

دریفات

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

هر سال بعد از انتشار کارت ورود به جلسه زمان کوتاهی به ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 اختصاص داده می شود. بنابراین داوطلبانی که اطلاعات مندرج بر روی کارت آنها اشتباه می باشد می توانند در این زمان به ویرایش اطلاعات بپردازند. توجه داشته باشید که حتما اطلاعات به طور کامل صحیح باشد و هیچ نقص و اشتباهی در کارت وجود نداشته باشد در غیر این صورت تخلف محسوب خواهد شد. برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه ازمون دکتری و یا رفع نقص کارت ورود به جلسه باید به حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه دکتری مراجعه نمایید. زمان دقیق ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه هنوز مشخص نیست به محض اعلام در همین مقاله منتشر می شود.

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از محل حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید