خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

جهت مشاوره در زمینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ الزامی است. هر چند کنکور سراسری نزدیک به 40 سال است که در حال برگزاری است اما هنوز هم داوطلبان در مورد مراحل ثبت نام کنکور سراسری ابهام دارند و به طور دقیق از روند ثبت نام کنکور سراسری اطلاع ندارند لذا توضیح در مورد مراحل ثبت نام کنکور به داوطلبان لازم به نظر می‌رسد. داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ باید توجه کنند که برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ابتدا باید برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ در بازه زمانی تعیین شده، اقدام کنند. همواره داوطلبان برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ و انجام ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ خود مساله دارند. در این مقاله در راستای حل این مساله، در مورد خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ برای داوطلبان توضیح داده می‌شود و راهنمای کامل آن ترسیم می‌شود.

برای مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲  کلیک کنید.

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوراناز طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613تماس بگیرید

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

همانطور که ذکر شد داوطلبان برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۲ نیاز به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ دارند. داوطلبان برای ثبت نام هر گروه آزمایشی نیاز به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ دارند و باید توجه کنند که برای هر گروه آزمایشی بایستی کارت اعتباری جداگانه تهیه نمایند. برای ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی نیز داوطلبان باید کارت اعتباری جداگانه خریداری کنند. در مورد ثبت نام دانشگاه آزاد باید توجه شود که نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه نیست. داوطلبان برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور رجوع کنند. سمت چپ صفحه اصلی سایت، گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب کرده و نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

 

پس از آن داوطلبان باید در صفحه جدیدی که باز شده است، از قسمت آزمون سراسری، خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری را انتخاب کنند و در پایین صفحه گزینه تایید و ادامه را بزنند.

در مرحله بعدی خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ، در صفحه جدیدی که باز می‌شود، لازم است داوطلب متقاضی ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ اطلاعات خود اعم از نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را وارد کند و پس از انتخاب درگاه پرداخت، تایید و ادامه را بزند.

صفحه بعدی که برای داوطلبان باز می‌شود، صفحه پرداخت بانک است. داوطلبان باید با استفاده از کارت بانکی متصل به سامانه شبا، مبلغ کارت اعتباری را واریز کنند و کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ خود را خریداری کنند. داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور ۱۴۰۲ باید توجه داشته باشند که پس از اتمام مراحل خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ، باید با اطلاعات کارت اعتباری خود مانند شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ اقدام کنند. اگر در خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

خرید کارت اعتباری کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی

اگر در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ تمایل به انتخاب دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی در انتخاب رشته خود هستید حتما باید در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ کارت اعتباری جداگانه برای دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی خریداری کنید تا در زمان انتخاب رشته کنکور اجازه انتخاب رشته محل های دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور داشته باشید. مراحل خرید کارت اعتباری دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی دقیقا مشابه با مراحل خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ است. اگر در خرید کارت اعتباری دانشگاه های پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

خرید کارت اعتباری برای دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همانطوری که می دانید در چند سال اخیر کنکور دانشگاه آزاد با کنکور سراسری ادغام شده است و تنها با شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ شما اجازه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دارید. اگر متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد هستید نیاری به خرید کارت اعتباری جداگانه ای در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ نیست و شما تنها با خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ اجازه شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارید.

ثبت نام کنکور  سراسری ۱۴۰۲

بازه زمانی ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ از 1 تا 8 بهمن ماه است. ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ، مانند سال‌های پیشین، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و به صورت اینترنتی انجام می‌شود. لازم است داوطلبان در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ خود را انجام دهند تا بتوانند در کنکور ۱۴۰۲ شرکت کنند. سازمان سنجش هر ساله بازه زمانی برای ثبت نام جاماندگان از ثبت نام کنکور در نظر می‌گیرد و مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ را تمدید می‌کند اما بهتر این است که داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در مهلت تعیین شده برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ، ثبت نام خود را انجام دهند. در مورد مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ، داوطلبان باید توجه کنند برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ به اطلاعاتی نظیر اطلاعات شخصی، عکس، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، کد سوابق تحصیلی دیپلم، شماره سریال کارت اعتباری نیاز دارند که بهتر است قبل از شروع مراحل ثبت نام در سایت سازمان سنجش، آن‌ها را حاضر کنند. لازم است داوطلبان دقت کنند که برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ابتدا باید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ را خریداری کنند چرا که در اولین گام ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ به شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ نیاز دارند. داوطلبان باید به این نکته مهم در رابطه با خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ توجه کنند که برای هر گروه آزمایشی باید یک کارت اعتباری ثبت نام خریداری کنند. برای ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی لازم است که داوطلبان یک کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند. نکته دیگر این‌که داوطلبان باید دقت کنند که برای ثبت نام دانشگاه آزاد نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند. در پایان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ به داوطلبان کد رهگیری داده می‌شود که لازم است آن را نزد خود نگه دارید. در صورت بروز هر گونه مشکلی در مراحل ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
10 دیدگاه برای “خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۲”
  1. سلام کارت اعتباری خریداری شده پس از چند روز باطل میشود؟

  2. سلام من کارت اعتباری رو خریدم اماسریال ثبت نام نیست ا کجا باید تهیه کنم؟

  3. بعلت گرفتاری خانواده در زلزله کرمانشاه نتوانستم ثبت نام کنم
    لطفا راهمایی کنین که چطور بتونم ثبت نام رو انجام بدم

    • الان دیگه متاسفانه نمیشه کاری کرد باید حضوری برید سازمان سنجش

  4. سلام من موقع ثبت نام کارت علاقه مندی دانشگاه پیام نور رو خریداری نکردم الان میتونم خریداری کنم؟؟

  5. سلام .از کد کارت اعتباری که استفاده نشده برای شخص دیگر میتوان استفاده کرد ؟

  6. سلام خسته نباشید من از ثبت نام کنکور جاموندم آیا سایت باز میشه چون گفته بودن از دهم تا سیزدهم بازمیشه سایت

    • سلام بله سایت برای ثبت نام کنکورتا16اسفندباز هست

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید