چگونه وارد سیستم گلستان دانشگاه پیام نور شویم

سیستم گلستان

جهت مشاوره در زمینه چگونه وارد سیستم گلستان دانشگاه پیام نور شویم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از عمده سوالاتی که افراد در حال تحصیل در دانشگاه پیام‌نور میپرسند این است که چگونه وارد سیستم گلستان دانشگاه پیام نور شویم در این مقاله میخواهیم آموزش کامل برای نحوه ورود به سیستم گلستان و نحوه کار با سیستم گلستان را برای شما قرار دهیم.

نحوه ورود به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

برای ورود به سیستم گلستان ابتدا باید مرورگر خود را باز کرده و به آدرس reg.pnu.ac.ir مراجعه کنید سپس در همان صفحه میتوانید آخرین اطلاعیه هایی که توسط دانشگاه پیام نور گذاشته شده را مطالعه کنید.

حال جهت ورود به سیستم گلستان روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید معما تصویر زیر:

ورود به سیستم گلستان

هم اکنون وارد صفحه جدیدی که تصویر آن را زیر مشاهده می‌کنید میشوید.

شناسه کاربری و گذرواژه خود را وارد کرده و وارد پرتال شخصی خود میشوید.
شناسه کاربری و گذرواژه در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور عموماً شماره دانشجویی و شماره ملی یا شماره شناسنامه می باشد اما شما داوطلبان نمی‌توانید شماره دانشجویی خود را تغییر دهید اما برای تغییر رمز ورود می توانید از داخل پرتال خود اقدام کنید.

آیا مدت زمان طولانی اقدام به تغییر رمز عبور در پورتال سیستم گلستان دانشگاه پیام نور نکنید سیستم به صورت خودکار شما را وادار به انجام این کار میکند.

 

نحوه کار با سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم دسترسی به سیستم گلستان آسان است و شما عزیزان پس از ورود به پرتال شخصی می‌توانید انتخاب واحد خود را انجام داده و پرینت انتخاب واحد را دریافت کنید و یا کارت ورود به جلسه امتحان خود را دریافت کنید و همچنین نمرات خود را در سیستم مشاهده کرده و به آن اعتراض بزنید.

یکی از مسائل مهم در پرتال دانشجوی سیستم گلستان این است که اگر شهریه خود را تسویه نکرده باشید به شما اجازه دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نمرات نمی‌دهند. و همچنین اگر مقداری از شهریه مشخص شده را توسط دانشگاه پرداخت نکنید نمی‌توانید از زمان مقرر انتخاب واحد انجام دهید.

باید بگویم جای هیچ نگرانی نیست و اگر به موقع اقدام کنید میتوانید مانع تمام این مشکلات شوید.

نحوه پرداخت شهریه در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور چند سالی است این شرایط را برای دانشجویان فراهم کرده که شهریه خود را به صورت قسطی پرداخت کند. دانشجویان در هر مقطعی که در دانشگاه پیام نور هستند میبایست به پرتال شخصی بخش پرداخت شهریه مراجعه کرده و اقدام پرداخت شهریه به صورتی که به آن تمایل دارد کند.

گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان چیست

یکی از عمده سوالاتی که از مشاورین مرکز صدای مشابه می شود این است که چگونه گزارش ۴۲۸ را دریافت کنیم و یا چرا نمی توانیم گزارش ۴۲۸ خود را مشاهده کنیم؟؟
نگران نباشید گزارش ۴۲۸ همان گزارش کارت ورود به جلسه امتحان شماست و شما پس از پرداخت کامل مبلغ شهریه میتوانید گزارش را دریافت کنید و به همراه خود در جلسه امتحان ببرید.

گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان

اگر با پرداخت شهریه باز هم نتوانست گزارش ۴۲۸ خود را دریافت کنید و یا امکان دسترسی به بخش انتخاب رشته را نداشتید اصلا نگران نباشید با شماره تلفن های مرکز صدای مشاور تماس بگیرید و رفع مشکل را برعهده ی مشاورین بگذارید. مشاورین مرکز به صورت تمام وقت در اختیار شما دانشجویان عزیز میباشد.

جهت مشاوره در زمینه چگونه وارد سیستم گلستان دانشگاه پیام نور شویم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید