پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 98 – 99

پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پیش ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی ایران آغاز شده است و تا اردیبهشت ماه سال 98 ادامه خواهد داشت. انجام پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم ، برای آزمون ورودی سال تحصیلی 98 – 99 با شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی ، خواهد بود.

توصیه ما به داوطلبان این است که جهت کسب اطلاعات کامل درمورد ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی روی لینک های زیر کلیک نمایند.

زمان پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

همانطور که در بالا ذکر شد پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در ایران تا اردیبهشت ماه سال 97 ادامه خواهد داشت. این دبیرستان در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم ثبت نام می نماید. پیش ثبت نام در رشته های تجربی ، ریاضی و علوم انسانی در سال تحصیلی 97- 98 خواهد بود. ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد و بعد از انجام ثبت نام جلسه توجیهی آشنایی با اهداف و تمامی امکانات دبیرستان انرژی اتمی برگزار می شود.

پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه دهم

در رشته های علوم انسانی ، علوم تجربی و رشته ریاضی انجام می شود؛ تمامی داوطلبان پسر در پایه نهم دوره توسطه اول با کسب معدل بالای 19 می توانند از طریق ثبت نام انترنتی از 96/11/12 تا اردیبهشت سال 97 پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی را انجام دهند.

پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 98 – 99

پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه یازدهم

 پذیرش و پیش ثبت نام آزمون ورودی پایه یازدهم  رشته ریاضی ، تجربی و انسانی برای داوطلبان پسر با معدل بالای 19 می باشد. آزمون ورودی یازدهم در رشته انسانی از  کلیه دروس پایه دهم خواهد بود.آزمون ورودی یازدهم در رشته های ریاضی و تجربی از دروس پایه دهم است.

پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه دوازدهم

پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی پایه دوازدهم رشته ریاضی و تجربی برای داوطلبان پسر با معدل بالای 19 می باشد. آزمون ورودی پایه دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی از کلیه دروس پایه یازدهم و از کل کتاب است.
داوطلبان توجه داشته باشند که برای انجام پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی ، به هیچ عنوان مراجعه حضوری به دبیرستان ننمایند و ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.aehighschool.com انجام خواهد شد در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر و یا انجام ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور) تماس حاصل فرمایند. کارشناسان پاسخگوی سوالات داوطلبان گرامی خواهند بود و ثبت نام در مدرسه انرژی اتمی را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

 

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید