پرستاری بدون کنکور دانشگاه پردیس

پرستاری بدون کنکور دانشگاه پردیس

جهت مشاوره در زمینه پرستاری بدون کنکور دانشگاه پردیس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه پردیس امکانپذیر می باشد. علاقمندان به تحصیل در رشته پرستاری می توانند جهت ثبت نام ، مشاوره تحصیلی و اطلاع از شرایط و مدرک مورد نیاز ثبت نام ، این مقاله را مطالعه نموده و از طریق شماره تلفن های موجود در این صفخه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. متقاضیان تحصیل در رشته پرستاری قبل از انتخاب این رشته لازم است اطلاعاتی در رابطه وظایف و شرایط کاری یک پرستار و واحدهای درسی این رشته کسب نمایند. در این مقاله شما را برای داشتن انتخابی آگاهانه راهنمایی خواهیم کرد. وظایف یک پرستار، کنترل وضعیت بیماران و مراقبت از بیماران بد حال، البته تحت نظرات پزشکان است. پرستار به بیماران و همراهانشان اطلاعات لازم راجع به مراقبت های مورد نیاز برای فرد بیمار و نحوه برخورد با بیماری، راهنمایی مینماید، لازم به ذکر است که این فقط بخشی از مسئولیت های پرستار است. پرستارانی که در پست های بالاتر و مدیریت و یا سرپرستی فعالیت دارند، وظیفه نظارت و کنترل کارهای گروه پرستاران، شناسایی، بررسی مسائل، حل مشکلات بخش پرستاری و به طور کلی مسئولیت بخش پرستاری را عهده دار می باشند. یک پرستار برای موفقیت در این حرفه باید بسیار صبور و باحوصله باشد، دارای روابط عمومی خوب و البته دارای روحیه نگهداری و هم صحبتی با بیماران و همراهانشان، (که از طبقات مختلف اجتماعی هستند) باشند. شرایط پذیرش بدون کنکور رشته پرستاری دانشگاه بین الملل به اطلاع داوطلبان تحصیل در این دانشگاه می رسد. دانشگاه بین الملل از سال 1394 تا کنون به جذب دانشجویان در رشته های پرطرفدار مانند پرستاری نموده است، هم اکنون، دانشگاه پردیس بین الملل – پردیس خودگردان و بسیاری از دانشگاه های برتر در کشور در حال جذب دانشجوی به صورت بدون کنکور و آزمون ورودی می باشند. جهت اطلاع از نحوه پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون و بدون کنکور دانشگاه بین الملل ، لیست رشته های این دانشگاه و ارزش مدرک دانشگاه بین الملل کلیک نمایید.

متقاضیان عزیز، می توانند جهت ثبت نام رشته پرستاری در دانشگاه پردیس بین الملل- پردیس خودگردان و مشاوره تلفنی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نحوه و شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل

نحوه و شرایط پذیرش بدون کنکور در دانشگاه بین الملل به شرح ذیل می باشد: دارا بودن سلامت جسمانی و روحی و نداشتن نقص عضو ، امکان تطبیق دروس تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمی باشد. (تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های داخل و خارج تاثیری نخواهد داشت).متقاضیان ملزم به دارا بودن مدرک دیپلم کامل متوسطه و پیش دانشگاهی می باشند. دارا بودن شرط حداقل معدل (حداقل معدل کتبی دیپلم نمراه 15 می باشد). کنکور و آزمونی مجزا جهت پذیرش دانشگاه بین الملل برگزار نخواهد شد. ثبت نام در کنکور سراسری و مجاز شدن به انتخاب رشته برای ثبت نام در واحدهای بین الملل دانشگاه ها و موسسات دولتی مکفی می باشد. پس از اعلام رسمی نتایج اولیه کنکور، بررسی سوابق علمی مربوط به دوران تحصیلی سه‌ساله دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و آزمون سراسری و مصاحبه حضوری انجام خواهد شد. برای اطلاع از نحوه مصاحبه و اطلاع از سوالات مصاحبه حضوری ، می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی می توانند مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه بین الملل از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه پرستاری بدون کنکور دانشگاه پردیس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید