پذیرش مستقل دانشگاه آزاد بدون آزمون 98

معدل الف در دانشگاه آزاد چند است

جهت مشاوره در زمینه پذیرش مستقل دانشگاه آزاد بدون آزمون 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از طریق این مقاله آخرین اطلاعات رسیده در رابطه با پذیرش مستقل دانشگاه آزاد بدون آزمون را به اطلاع علاقمندان می رسانیم. دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف اقدام به جذب دانشجو می نمایند.

در رابطه با پذیرش مستقیم دانشجو از سوی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد برای سال 98 ، در حال بررسی می باشد و دانشگاه آزاد در حال پیگیری موضوع بازگشت اجرای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری از سوی مجلس است و احتمالا به زودی قطعی خواهد شد.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به نتایج بررسی پذیرش مستقل دانشگاه آزاد بدون آزمون از طریق شماره تلفن های موجود با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

با توجه به اینکه هدف از تمرکز این آزمون ها در سازمان سنجش آموزش کشور این بوده که نظارت کافی از نظر کیفیت و سلامت بر روی آزمون ها باشد، احتمالا برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش انجام می شود ولی پذیرش دانشجو به طور مستقیم بر عهده دانشگاه آزاد خواهد بود.

پذیرش مستقل دانشگاه آزاد بدون آزمون در سال 98

برای نخستین بار در سال گذشته قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی اجرا شد نتیجه این بود که در مقطع کارشناسی ارشد در مرحله اول پذیرش، فقط در حدود 40 درصد ظرفیت دانشگاه تکمیل گردید. تعداد متقاضیانی که از سوی سنجش معرفی شد محدود بود، راهکاری که برای این موضوع مطح شده این است که پذیرش در دانشگاه انجام شود تا ظرفیت های موجود دانشگاه تکمیل گردد.

اگر تعداد متقاضیان بیشتری به دانشگاه معرفی شوند از بین این افراد، تعداد بیشتری دانشجو پذیرش می شود. پذیرش بیشتر از ظرفیت نخواهد بود، بلکه هدف تکمیل ظرفیت های موجود می باشد.

داوطلبان تحصیل بدون کنکور در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد می توانند ، جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

پیشنهاد ما به شما این است که جهت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، مشاور تحصیلی خود را از میان موسسات معتبر که سالها سابقه فعالیت در این زمنیه را دارند انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که در پذیرش رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی با توجه به اینکه پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد، و دروس انتخابی داوطلبان نوع دیپلم بستگی دارد، بنابراین چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن متفاوت است درصد اعمال معدل کتبی دیپلم متفاوت می باشد. یکی از شیوه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد، در کنکور سراسری، که به شما پیشنهاد می دهیم، استفاده از نرم افراز رایگان و آنلاین انتخاب رشته صدای مشاوران می باشد.

شیوه عملکرد نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان صدای مشاوران، بر اساس اطلاعات مهمی است که بر اساس جدیدترین تغییرات، قوانین و ضوابط سازمان و پذیرش دانشگاه ها تهیه شده، و داوطلبان کنکور سال 97-98 را با داوطلبان کنکور سال قبل مقایسه می نماید و شما امکان مقایسه نمرات خود را با سال گذشته دارید.

جهت مشاوره در زمینه پذیرش مستقل دانشگاه آزاد بدون آزمون 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید