پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97 – ثبت نام بدون کنکور

تأثير سوابق تحصيلی در کنکور نظام جدید و نظام قدیم 99

جهت مشاوره در زمینه پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97 – ثبت نام بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سوابق تحصیلی چیست؟ در این صفحه از نحوه پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و ثبت نام بدون کنکور (ثبت نام صرفا با سوابق تحصیلی) مطلع می شوید. پذیرش براساس سوابق تحصیلی برای بهمن ماه 97 مطابق با شرایط مندرج در این صفحه انجام می شود. هر سال در دو نوبت مهر و بهمن ماه ثبت نام بدون کنکور توسط دانشگاه ها و موسسات انجام می شود. توصیه ما به داوطلبان این است که برای کسب اطلاعات تکمیلی درمورد سوابق تحصیلی و اخبار ثبت نام براساس سوابق تحصیلی روی لینک های زیر کلیک نمایید:

سوابق تحصیلی حذف امتحان نهایی فنی و حرفه ای و سوابق تحصیلی کنکور 98

سوابق تحصیلی میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

سوابق تحصیلی مرحله ای شدن کنکور سراسری 98 سازمان سنجش

نحوه پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97

پذیرش براساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه 97 انجام می شود. اطلاعیه نحوه انجام ثبت نام و پذیرش براساس شرایط و ضوابط سوابق تحصیلی از طریق سازمان سنجش در تاریخ 97/10/25 انجام می شود. برای اطلاع از تاثیر سوابق تحصیلی روی لینک زیر کلیک نمایید:

سوابق تحصیلی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی بهمن ماه 97

مهلت ثبت نام صرفا براساس سوابق تحصیلی بهمن 97

مهلت ثبت نام صرفا با سوابق تحصیلی برای واجدین شرایط ، از 97/10/29 الی 97/11/06 می باشد. اطلاعیه مربوط به جزئیات نحوه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی 25 دی ماه 97 منتشر می شود.

اخبار تکمیلی در 97/11/06 تا 97/11/10 در همین صفحه منتشر خواهد شد.

 

سوابق تحصیلی مهلت ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی 98

برای ثبت نام در رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی ، نیازی به ثبت نام در کنکور سراسری سال 98 نیست ، داوطلبان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی براساس ضوابط موجود در این صفحه و اطلاعیه های بعدی که در همین صفحه منتشر می شود اقدام نمایند. برای انجام ثبت نام بدون کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور بهمن 97 (دانشگاه های آزد، دانشگاه غیرانتقاعی، دانشگاه های علمی کاربردی و… را برای شما انجام خواهند داد.  نحوه پذيرش صرفا سوابق تحصيلي در ساير آزمون ها ( فني و حرفه اي، كارداني به كارشناسي و جامع علمي كاربردي اعم از كارداني و كارشناسي ناپيوسته و… ) به زودی اطلاع رساني خواهد شد.

زمان مراجعه داوطلبان براي اخذ پذيرش رشته هاي محل هاي صرفا سوابق تحصيلي از 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 خواهد بود.

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مهر ماه 98

پذيرش صرفا سوابق تحصيلي براي مهر ماه 98 ، با توجه به دفترچه راهنمای پذيرش صرفا سوابق تحصيلی براي سال 1398 در اواسط بهمن ماه 1397 توسط سازمان سنجش آموزش كشور منتشر می شود و  کلیه شرايط و ضوابط ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و نحوه مراجعه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور درج خواهد شد. زمان دقیق ثبت نام مهر 98 اعلام خواهد شد.

سوابق تحصیلی مشاهده رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی 98

دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور 98

برای دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور 98 ، دیپلم و پیش دانشگاهی روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 

اطلاعیه سازمان سنجش برای پذیرش براساس سوابق تحصیلی

سازمان سنجش آموزش کشور درباره مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در رابطه با پذیرش رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری اطلاعیه زیر را منتشر نمود:

براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو ، روزهای 97/10/08 الی 97/10/12، باید پذیرش حداقل 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور در تمامی زیر نظام های آموزش عالی صرفاً براساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور انجام ‌شود:

سوابق تحصیلی پذیرش 89 درصد کنکوری ها با سوابق تحصیلی

با توجه به مصوبات فوق پذیرش رشته محل‌های صرفا سوابق تحصیلی مستقل از کنکور انجام خواهد شد و آزمون سراسری برای مابقی رشته محل هایی که پذیرش آنها از تلفیق نمره کنکور و سوابق تحصیلی است برگزار می‌شود.

از سال ۱۳۹۸ و بعد از آن پذیرش صرفا سوابق تحصیلی با توجه به قوانین و مقررات مربوطه مستقیما توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواهد بود که محورهای مهم این روش عبارتند از:

شرایط ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در بهمن 97

۱- داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند.

دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

۲- در این روش داوطلبان می‌توانند به چندین دانشگاه یا مؤسسه پذیرنده موجود در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخواست پذیرش دهند ولی در نهایت فقط می‌توانند در یکی از رشته محل‌هایی که با پذیرش آن‌ها موافقت شده است، ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

۳- سایر شرایط و ضوابط در اطلاعیه ها و دفترچه های راهنمای پذیرش صرفا سوابق تحصیلی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

با توجه به موارد فوق پذیرش دانشجوی صرفا سوابق تحصیلی در بهمن ماه ۱۳۹۷ و مهر ماه سال ۱۳۹۸ در دو بخش به صورت زیر خواهد بود:

الف) پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای بهمن ماه ۹۷

اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط داوطلبان و نحوه درخواست پذیرش از موسسات و مدارک و سوابق مورد نیاز در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ منتشر می شود.

داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن ماه از تاریخ ۲۹ دی لغایت ۶ بهمن ماه برای پذیرش به موسسات پذیرنده که در اطلاعیه ۲۵ دی ماه منتشر می شود مراجعه می کنند.

اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان مشروط توسط دانشگاه در تاریخ ۶ تا ۱۰ بهمن صورت خواهد گرفت.

ب) پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای مهرماه ۹۸

اطلاعیه به انضمام دفترچه راهنمای پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای سال ۱۳۹۸ در اواسط بهمن ماه ۱۳۹۷ توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

تمامی شرایط و ضوابط و نحوه مراجعه و مدارک و مستندات لازم برای اخذ پذیرش توسط موسسات در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.

زمان مراجعه داوطلبان برای اخذ پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی از ۲۰ اسفند ۹۷ تا اواخر مرداد ۹۸ خواهد بود.

تذکر مهم ۱ : داوطلبان متقاضی پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی نیازی به شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ که ثبت نام آن از تاریخ ۲۴ بهمن تا ۲ اسفند ۹۷ است، ندارند و مطابق اطلاعیه مذکور و اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

تذکر مهم ۲ : پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی مطابق ضوابط سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و برای پذیرش در بهمن ۹۷ و مهر ۹۸ نیز همزمان با پذیرش سایر موسسات است که در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

تذکر مهم ۳ : در خصوص نحوه پذیرش صرفا سوابق تحصیلی در سایر آزمون ها ( فنی و حرفه ای، کاردانی به کارشناسی و جامع علمی کاربردی اعم از کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

داطلبان گرامی می توانند برای پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97 – ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های و موسسات دارای ثبت نام بدون کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97 – ثبت نام بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 97 – ثبت نام بدون کنکور”
  1. سلام
    1- رشته مهندسی نرم افزار جز بدون کنکور هست یا باید کنکور بدیم ؟ چون گفتن 85 درصد رشته ها بدون کنکور پذیرش دارن – مهندسی نرم افزار شامل اون 85 درصده ؟
    2- میگن پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی هست، منظورشون از سوابق تحصیلی چیه ؟ منظور همون امتحانات نهایی خردادماه پایه داوزدهم هست ؟

    خیلی ممنون

    • سلام این رشته احتمالابدون ازمون خواهدبودبرای دانشگاه ازادپیام نور غیرانتفاعی مجازی وپردیس ولی برای دانشگاه روزانه وشبانه باید منتظراطلاعیه25دی برای ورودی بهمن و17بهمن برای ورودی98 بودکه چه دانشگاهی برای چه استانی میگیرن این رشته رو.معدل کتبی دیپلم پایه دوازدهم

      • خیلی ممنون از پاسخگویی سریعتون
        1- پس من هر چی توی امتحانات ترم دوم امسال (دوازدهم) بگیرم، میشه سوابق تحصیلیم ؟
        2- نمرات مستمر و نمرات ترم اول بر سوابق تحصیلی تاثیر نمیزاره ؟
        3- حداقل نمره برای پذیرش در رشته مهندسی نرم افزار در دانشگاه آزاد همدان تقریبا باید چند باشه ؟ حداقل نمره داشنگاه بوعلی همدان هم بگید (البته در صورت پذیرش)

        • آن دسته از ديپلمه‌هاي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را سال 1398 و در نظام آموزشي جديد (3-3-6) اخذ نموده­ و امتحانات دروس پايه دوازدهم آن‌ها به صورت نهايي، سراسري و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصيلي بوده و سوابق تحصيلي موجود ديپلم (پايه دوازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام جديد 3-3-6) به ميزان حداكثر 30 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب و به صورت تأثير مثبت در نمره‌كل نهايي آنان لحاظ ­مي‌شود.3معدل دقیقی نمیشه بیان کردبالای15باشه بهتره.دانشگاه همدان احتمالاباکنکورباشه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید