ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای کامل آموزش نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد و اصلاح اطلاعات ثبت شده در سایت ثبت نام مدارس شاهد می باشد. همچنین زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اعلام شده است.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد و مهلت ویرایش اطلاعات وارد شده تا پایان زمان مقرر برای ثبت نام مدارس شاهد می باشد. همانطور که می دانید ثبت نام مقطع ابتدایی در مدارس شاهد از خرداد ماه آغاز می شود و هم زمان با ثبت نام ورودی متوسطه دوم در تیرماه به پایان می رسد. در زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام مدارس شاهد ، متقاضیان می توانند ثبت نام اینترنتی در سامانه student.sajaa.medu.ir را انجام داده و در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام در مدارس شاهد بپردازند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 98 – 99 به این صورت است که در ابتدا وارد سامانه ثبت نام مدارس شاهد خواهید شد و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور به صفحه کاربری شخصی خود وارد می شوید و امکان اطلاعات تمام اطلاعاتی که قبلا وارد نموده اید برای شما امکانپذیر خواهد بود. در صورت وجود هر گونه مشکل در انجام ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در رابطه مدارس شاهد ( نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد,مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد,زمان ثبت نام مدارس شاهد 96-98,ثبت نام مدارس شاهد 98-96,ثبت نام مدارس شاهد 98-99,پیش ثبت نام مدارس شاهد 96-98,نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد,ثبت نام میان پایه مدارس شاهد,ثبت نام مدارس شاهد 98-99,ثبت نام مدارس شاهد 98-96,نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد,مدارک لازم برای ثبت نام در مدارس شاهد,سامانه ثبت نام مدارس شاهد ) کارشناسان پاسخگوی سوالات متقاضیان عزیز خواهند بود.

لینک اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید