وثیقه برای اربعین 1401

اربعین سربازی

جهت مشاوره در زمینه وثیقه برای اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وثیقه برای اربعین سال 1401، وثیقه خروج دانشجویان از کشور برای حضور در اربعین چقدر است؟ در این صفحه از جزئیات وثیقه برای اربعین و خروج دانشجویان از کشور مطلع خواهید شد. سازمان نظام وظیفه عمومی تخفیف وثیقه خروج دانشجویان از کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین را اعلام کرد. دانشجویان علاقمند به سفر به کربلا و راهپیمایی اربعین می توانند در سامانه سقا ثبت نام نمایند و با سپردن وثیقه معین مجوز خروج از کشور دریافت نمایند، برای انجام ثبت نام از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

وثیقه برای اربعین / سفر به کربلا

سازمان نظام وظیفه عمومی تاکید نمود وثیقه خروج از کشور برای دانشجویان سه میلیون تومان است که ، به مناسبت اربعین حسینی دانشجویان با وثیقه به مبلغ یک میلیون تومان خواهد بود، استفاده از تخفیف فقط در صورت ثبت نام در سامانه سقا می باشد، برای ثبت نام در سامانه سقا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

سربازان در حال خدمت می توانند با اخذ نظر حفاظت اطلاعات یگان خدمتی و کسب مرخصی و سپردن وثیقه مورد نظر نزد بانک و عاملی که معرفی می شود برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که فقط مشمولان غایبی که بیشتر از 8 سال غیبت دارند می توانند با پرداخت حداقل 50 درصد مبلغ جریمه و سپردن وثیقه یا پرداخت کل مبلغ جریمه مجوز خروج از کشور را اخذ نمایند. سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا درمورد مشمولانی که از طریق کمیسیون پزشکی جهت معافیت اقدام نموده اند اعلام کرد، درصورت نداشتن غیبت با سپردن وثیقه می توانند از کشور خارج شوند. سربازان در حال خدمت نیز با اخذ نظر حفاظت اطلاعات یگان خدمتی و کسب مرخصی یک هفته ای و سپردن وثیقه نزد بانک عاملی که معرفی خواهد شد، مجوز خروج از کشور بگیرند. افرادی که مشکلات خاص دارند می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه وثیقه برای اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید