هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه امام حسین

جهت مشاوره در زمینه هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه با رشته هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک آشنا می شوید. دانشگاه امام حسین با هدف تربیت نیروی متخصص در رشته هوافضا گرایش آیرودینامیک ، اقدام به جذب و ثبت نام دانشجو می نماید. دانشگاه امام حسین در رشته های هوافضا، دریایی ، مدیریت امنیت ، لیزر و … نیز دانشجو می پذیرد. تنوع رشته های این دانشگاه رو به افزایش است. علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه امام حسین با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک

هوافضا دانشگاه امام حسین با گرایش مهندسی هوافضا آیرودینامیک، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه می باشد. دانشگاه امام حسین ، دانشگاه افسری است. فرمانده دانشگاه امام حسین اعلام کرد حدود 50 گروه علمی در این دانشگاه وجود دارد، این دانشگاه در رشته های هوافضا، لیزر، مدیریت امنیت و دریایی نیز به تعلیم نیروهای متخصص می پردازد.

دانشگاه امام حسین بیش از 30 سال است که فعالیت می کند و دارای دانشکده های مجزای پزشکی، افسری و 10 دانشکده و پژوهشکده دیگر نیز می باشد. فرمانده دانشگاه امام حسین اعلام کرد ، آزمایشگاه های مرجع خوبی در سطح کشور وجود دارد. این آزمایشگاهها در حوزه هوافضا، دریایی، نرم‌افزاری، تجهیزات و تشکیلات هوشمند، لیزر، لیچستیک، دفاعی، امنیتی مدیریتی و اجتماعی فعالیت دارند.

متقاضیان گرامی می توانند برای ثبت نام در رشته مهندسی هوافضا آیرودینامیک دانشگاه امام حسین ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

معرفی گرایش آیرودینامیک
مهمترین پایه های هوافضا به شمار می رود. علم آیرودینامیک به بررسی و محاسبه جریان هوا و نیروها، گشتاوری روی جسم پرنده می پردازد. گرایش جریان های پیچیده در اطراف جسم پرنده را تجزیه و تحلی می کند. این گرایش به بحث درمورد نیروهای آیرودینامیکی و طراحی سازه شناور در سیال هوای اطراف زمین که در ارتفاعات مختلف می باشد، می پردازد. مهترین فعالیت مهندسین آیرودینامیک ، طراحی بال و بدنه هایی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت است.

هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک

معرفی رشته هوافضا دانشگاه امام حسین 

رشته هوافضا دانشگاه امام حسین، شاخه ای از مهندسی مکانیک است که به بررسی اجسامی که در هوا حرکت دارند، می پزدازد. بررسی ماشین آلات ، تجهیزات هواپیما، فضا پیما، ماهواره ، سیستم های تولید توان نیروگاهی، تجهیزات خاص نفت و گاز و طراحی خودروهای ویژه یا کم مصرف و … در حیطه فعالیت رشته هوافضا می باشد.

رشته مهندسی هوافضا شامل دو بخش اصلی هوانوردی و کیهان نوردی است. این دو بخش تا حدودی دارای همپوشانی می باشند. رشته هوافضا از رشته هیا پیشرو در صنعت پژوهشی است. در این رشته از علومی نظیر مکانیک، علوم رایانه، متالوژی ، مهندسی عمران و الکترونیک بهره برده می شود.

هدف اصلی از صنعت هوافضا، طراحی و ساخت ماشین آلات، ابزار و وسایل پرنده است. فارغ التحصیلات رشته مهندسی هوافضا، در صنایع و موسسات تحقیقاتی هواپیمایی، ماهواره و موشکی فعالیت می کنند. همچنین فارغ التحصیلان هوافضا، می توانند در تمامی سازمان هایی که به از وسایل پرنده استفاده میکنند، به عنوان کارشناس و محقق امور پرواز ، خدمت نمایند.

فارغ التحصیلان هوافضا که بر علوم آئرودینامیک، طراحی سازه و روش های طراحی توربو ماشین ها ، توانایی دارند، می توانند در شاخه های متعددی از مهندسی و پروژه های مجزا از هوافضا، فعالیت داشته باشند.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه امام حسین و رشته هوافضا می توانند برای مشاوره و ثبت نام و رفع هرگونه سوال در زمینه موارد زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند:

درامد مهندسی هوافضا

بهترین گرایش ارشد هوافضا

مهندسی هوافضا گرایش جلوبرندگی

ارشد مهندسی هوافضا گرایش جلوبرندگی

رشته مهندسی هوافضا برای خانم ها

رتبه لازم برای مهندسی هوافضا

دروس مهندسی هوافضا

 

جهت مشاوره در زمینه هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “هوافضا دانشگاه امام حسین-مهندسی هوافضا آیرودینامیک”
  1. سلام رشته انسانی هم دانشگاه امام حسین برای هوا فضا پذیرش
    داره ؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید