نمره کف قبولی المپیاد مرحله اول و نمره کف قبولی المپیاد مرحله دوم 97

نمره کف المپیاد 97

جهت مشاوره در زمینه نمره کف قبولی المپیاد مرحله اول و نمره کف قبولی المپیاد مرحله دوم 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کف نمردر این مقاله قصد داریم همه اطلاعات درباره نمره کف قبولی المپیاد مرحله اول و نمره کف قبولی المپیاد مرحله دوم 97 را در اختیار داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون مرحله اول المپیاد و آزمون مرحله دوم المپیاد 97 قرار دهیم.

حداقل نمره لازم برای قبولی المپیاد مرحله اول و قبولی المپیاد مرحله دوم 97

حداقل نمره لازم برای قبولی المپیاد مرحه اول و قبولیدالمپیاد مرحله دوم 97 ، بررسی نتایج آزمون اولیه به این صورت است که پس از بررسی سوالات و ارزیابی تعداد شرکت کنندگان، اسامی تعدادی از دانش آموزان در مرحله اول به عنوان پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون المپیاد اعلام می گردد. نمره‌ی آخرین فرد قبول شده در مرحله اول را نمره‌ی کف قبولی المپیاد می‌نامند. بنابراین نمره‌ی “کف قبولی فقط پس از اعلام نتایج مشخص می‌شود، اما هیچ‌گاه به طور رسمی از طرف باشگاه دانش‌پژوهان جوان اعلام نمی‌شود.
قبل از اعلام نتایج و برای برنامه ریزی مطالعاتی تا مرحله‌ی دوم، اساتید و مدرسین مجرب اطلاعات دانش آموزان شرکت کننده در آزمون را جمع آوری نموده و کمترین نمره‌ای که در این مرحله قبول خواهد شد ، حدس می زنند و این نمره کف قبولی احتمالی در مرحله اول می باشد و با توجه سال‌های مختلف اقدام به حدس نمره قبولی پس از آزمون و پیش از اعلام نتایج می نمایند توجه کنید این یک پیش بینی است و هیچ ضمانت اجرایی ندارد. دوباره یادآوری می‌کنیم که نمره دقیق کف قبولی فقط پس از اعلام نتایج مشخص می‌شود. نتایج آزمون مرحله اول المپیاد در حال حاضر اعلام گردیده است.

داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون های المپیاد می توانند برای اطلاع از نمره کف قبولی در آزمون مرحله اول المپیاد و آزمون مرحله دوم المپیاد از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

 نحوه تعیین نمره کف قبولی المپیاد مرحله اول

 نحوه تعیین نمره کف قبولی المپیاد مرحله اول به شرح ذیل می باشد:

  • داشتن یک حد نصاب از دانش می‌تواند تعیین کننده‌ی قبولی داوطلب در مرحله اول باشد. مثلا اگر داوطلبی تمام آزمون‌های سال‌های گذشته المپیاد شیمی را بالای 70 درصد پاسخ بدهید، به احتمال خیلی زیاد در مرحله اول قبول خواهد شد، اما قبولی این شخص بستگی به سطح سوالات و دانش شرکت‌کنندگان دارد.
  • این اطلاعات از دانش آموزان مختلف به دست می‌آید و هر چه تعداد دانش آموزانی که مورد تحلیل قرار گرفته است بیشتر باشد، دقت این حدس نیز بیشتر خواهد بود.
  • در رشته‌هایی که کمیته‌های علمی قصد حمایت از دانش‌آموزان را دارند حداقل 10 نفر اول هر استان در مرحله‌ی اول پذیرفته می‌شوند، حتی اگر نمره‌ی کمتری نسبت به پذیرفته‌نشدگان استان‌های دیگر داشته باشند.
  • این نمره تاثیری در قبولی شما ندارد و نمی‌توانید به آن اطمینان کنید. بنابراین ریسک هر ساله یک بازه از نمره قبولی را اعلام می‌کند (در فاصله بین آزمون و اعلام نتایج) تا همه دانش آموزانی که احتمال قبول شدن آنها وجود دارد برای مرحله‌ی دوم آماده شوند.
  • موسسات و گروه‌هایی که بیشترین تعداد مخاطب را دارند، می‌توانند حدس بهتری از نمره کف قبولی ارایه کنند.
  • برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون مرحله اول المپیاد و ثبت نام المپیاد می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

سایت المپیاد علمی oly.medu.ir

 

 نحوه تعیین نمره کف قبولی المپیاد مرحله دوم 97

 نحوه تعیین نمره کف قبولی المپیاد مرحله دوم 97 به این صورت است که در این مرحله با توجه به امکاناتی که برای رشته‌های مختلف که در باشگاه دانش پژوهان جوان وجود دارد، فقط تعداد خاصی از دانش آموزان در هر رشته قبول می شوند یعنی در حدود 40 نفر در هر المپیاد. پس قبولی در اینجا رقابتی است و به نمره بقیه شرکت کنندگان بستگی خواهد داشت. کف قبولی در این مرحله کاملا به شرایط آزمون و تلاش دانش آموزان هر سال وابسته می باشد. حدس این نمره سخت‌تر از مرحله اول است و تا زمان اعلام قطعی نتایج به هیچ نمره‌ای نمی‌توان اطمینان داشت. با توجه به آمارگیری از دبیرستان‌ها و شبکه‌های مجازی، اساتید آیریسک محدوده‌ای از نمره کف قبولی در این مرحله را اعلام می‌کنند. توصیه ما به داوطلبان این است که تا قبل از اعلام نتایج المپیاد، تمام توجه خود را به امتحانات نهایی معطوف نموده و در زمان بین امتحانات و دوره تابستانه به مرور مباحث دوره تابستانه بپردازند. اطلاع از نمره کف قبولی دوره‌های قبل برای برنامه‌ریزی‌های داوطلبان کاربرد دارد و توجه داشته باشید که نمره‌ی کف قبولی در هر سال با سال‌های گذشته تفاوت دارد.

داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون های المپیاد می توانند برای اطلاع از نمره کف قبولی در آزمون مرحله اول المپیاد و آزمون مرحله دوم المپیاد از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه نمره کف قبولی المپیاد مرحله اول و نمره کف قبولی المپیاد مرحله دوم 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید