نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار تخمین رتبه سراسری سازمان سنجش حاوی کارنامه های کنکور می باشد و در واقع نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش که دارای کارنامه های کنکور سراسری سال های اخیر می باشد که به صورت مدون برای تخمین رتبه کنکور جمع آوری شده و به صورت نرم افزار  در اختیار داوطلبان کنکور قرار گرفته است. در این مقاله استفاده از نرم افزار پیش بینی رتبه سراسری سازمان سنجش را شرح خواهیم داد.

برای مطالعه مقالات زیر، بر روی آن ها کلیک نمایید.

تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش برای آن دسته از داوطلبان طراحی شده است که قصد دارند با استفاده از رتبه و درصد که سازمان سنجش برای آن ها تخمین میزند، از درصد قبولی در دانشگاه و رشته دلخواه خود مطلع شوند. تخمین رتبه با استفاده از کارنامه قبولی داوطلبان در سال های قبلی طراحی شده است و سازمان سنجش دارای بانک اطلاعات و کارنامه داوطلبان می باشد و به راحتی با استفاده از داده های قبلی می تواند رتبه داوطلب را تخمین بزند. همچنین استفاده از دفترچه کنکور سراسری نیز کمک بسیار بزرگی در این باره می باشد.

صفرتا۱۰۰ انتخاب رشته توسط مدیرکل سازمان سنجش
صفرتا۱۰۰ انتخاب رشته توسط مدیرکل سازمان سنجش 02

دانلود نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش

همانطور که گفتیم نرم افزار تخمین رتبه کنکور حاوی اطلاعات مهمی می باشد و در واقع نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش دارای کارنامه های کنکورهای سراسری سال های اخیر می باشد که به صورت مدون جمع آوری شده است. داوطلبان می توانند با انتخاب سهمیه منطقه ای، رشته ی شرکت کنندگان، سال کنکور و محدوده ی رتبه تعداد بی شماری کارنامه ی واقعی از کنکور سال های گذشته را مشاهده خواهید کرد. جهت تخمین رتبه کنکور خود درصدهای مورد نظر را با مشخصات دقیق در نرم افزار وارد نمایید. برای دریافت رایگان نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش در صورت نیاز به کسب راهنمایی در زمینه استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

توصیه ما به داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این است که حتما مقالات زیر را در همین سایت مطالعه نمایند.

زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری برای دارندگان سهمیه جانبازان

تاثیر معدل در کنکور سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

برای تخمین رتبه کنکور سراسری کلیک نمایید.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور

انواع رتبه های کنکور سراسری در تخمین رتبه کنکور

انواع رتبه های کنکور سراسری در تخمین رتبه کنکور که شامل رتبه در منطقه ، رتبه کشوری ، رتبه در سهمیه و رتبه های زیر گروه می باشد به شرح زیر می باشد، برای اطلاع از انواع سهمیه های کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

  • مفهوم رتبه در منطقه کنکور دركنكور سراسری سازمان سنجش سه منطقه 1 الی 3 وجود دارد كه دانش آموز هنگام ثبت نام اولیه در سایت سازمان سنجش خود را در جامعه آماری یكی از آن مناطق ثبت می كند. رتبه در منطقه به معنای كسب توانایی علمی دانش آموز در جامعه آماری آن منطقه می باشد. مثلا دانش آموزی رتبه 3560 در منطقه 2 اخذ كرده است و تعداد افراد شركت كننده در آن منطقه به عنوان مثال 100000 نفر بوده و از این تعداد 50000 نفر از طرف سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته شده اند، بنابراین دانش آموز مذكور، نفر 3560ام از تعداد نفرات 50000ام مجاز به انتخاب رشته در منطقه 2، خواهد بود.
  • مفهوم رتبه كشوری کنکور : رتبه کشوری نشان دهنده وضعیت داوطلب نسبت به جامعه آماری کل شركت كنندگان مجاز به انتخاب رشته در گروه آزمایشی انتخابی است.
  •  مفهوم رتبه زیرگروه کنکور : در هر گروه آزمایشی با توجه به تفاوت ضرایب دروس امتحانی چند زیر گروه تعریف شده است كه هركدام از داوطلبان در آنها رتبه های متفاوتی کسب نموده اند. مثلا داوطلبان شركت كننده در رشته ریاضی نسبت به پاسخگویی به یکی از دروس اختصاصی در دو زیر گروه 1 و 2 ، دو رتبه متفاوت خواهند دید. اگر به سوالات درس مورد نظر جواب داده باشند رتبه زیر گروه 2 كمتر از رتبه زیر گروه 1 خواهد بود.
  •  مفهوم رتبه در سهمیه کنکور : شركت كنندگان در آزمون سراسری عضو گروه خانواده های شاهد یا ایثارگر و یا رزمندگان وجود دارد ، رتبه های این افراد نیز به تعداد شركت كنندگان در سهمیه خودشان در كارنامه است. به طور مثال رتبه داوطلبی در سهمیه شاهد 50 شده و آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته در این سهمیه 8000 است ، این دانش آموز ، نفر 50 ام از تعداد 8000 نفر مجاز به انتخاب رشته در سهمیه شاهد است.

برای دریافت رایگان نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش ، اطلاع از رتبه کنکور خودتان و یا اطرافیانتان و در صورت نیاز به کسب راهنمایی در زمینه استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش”
  1. ببخشید با این درصدها تو منطقه ۳ شانس قبولی تو چی دارم ادبیات ۴۴ دینی۹۰ عربی۳۰ زبان ۰زمین۰ریاضی۳۰ زیست۵۰فیزیک۱.۱-
    شیمی۴۰

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید