نحوه و شرایط درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور

وام صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه نحوه و شرایط درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند بدون محدودیت اقدام به دریافت مهمان برای تمامی واحد های دانشگاه پیام نور نمایند. درخواست مهمان به دو صورت مهمان موقت و مهمان دائم برای انتقالی گرفتن در دانشگاه پیام نور انجام می پذیرد .طبق اطلاع رسانی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ، دانشجویانی که از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری ، ثبت نام بدون کنکور پیام نور و ثبت نام فراگیر پیام نور وارد دانشگاه پیام نور شده اند می توانند با موافقت مرکز مبدأ و مقصد به صورت مهمان و مهمان دائم تحصیل نمایند. پیش از اینکه بخواهیم در مورد این قضیه صحبت کنیم بهتر از تعدادی از تعاریف را برایتان توضیح دهیم:

دانشجوی مهمان : در مواردی به دانشجو اطلاق می شود که برای نیم سال تحصیلی مشخصی اقدام به تغییر محل تحصیل خود می نماید و به عنوان دانشجوی مهمان برای همان نیم سال در دانشگاه مقصد شناخته می شود.

دانشجوی مهمان دائم : در مواردی به دانشجو اطلاق می شود که کلیه واحد های خود را به صورت مهمان می گذراند و در پایان نیم سال تمامی نمره های وی به صورت ریز نمره به دانشگاه مبدا ارسال می شود و در پایان تحصیلات وی ، مدرک دانشجو در دانشگاه مبدا صادر می گردد.

نحوه درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور

نحوه درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور به صورت حضوری یا غیر حضوری می باشد که بسته به هر دانشگاه ممکن است این امر متفاوت باشد بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتما با مرکز مبدا و مقصد هماهنگی های لازم را انجام دهید و بعد از آنم برای مهمان اقدام نمایید. ثبت درخواست مهمان غیر حضوری بدین معناست که دانشجو پس از ورود به سیستم گلستان پیام نور می بایست درخواست خود را ثبت نماید. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این موضوع را باید در نظر داشته باشید که در صورتیکه دانشگاه مقصد با درخواست شما موافقت نماید و در سیستم گلستان شما ثبت شده باشد می توانید برای مهمان شدن خود در دانشگاه مقصد اقدام نمایید. اما در رابطه با موضوع مهمانی دائم قضیه متفاوت می باشد و دانشجو باید درخواست خود را به صورت حضوری ثبت نماید.

شرایط درخواست مهمان دانشگاه پیام نور

شرایط درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور به شرح دیل می باشد:

شرایط مهمان پیام نور

شرایط مهمان پیام نور

جهت مشاوره در زمینه نحوه و شرایط درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید