نحوه مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اصفهان

جهت مشاوره در زمینه نحوه مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از سوالات داوطلبان دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم این است که نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان / تربیت معلم به چه صورت می باشد و سوالاتی که در این مصاحبه مطرح می شود چه موضوعی دارد و به چه صورت می باشد در این مقاله اطلاعاتی راجع به این موضوع در اختیار داوطلبان عزیز قرار خواهیم داد ولی از آنجا که سوالات مطرح شده با توجه به شرایط هر فرد متفاوت می باشد، توصیه ما به داوطلبان این است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوالاتی که در این مصاحبه مطرح می گردد، با کارشناسان صدای مشاورانم تماس حاصل فرمایند.برای اطلاع از مدارک و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجاییکلیک نمایید.

نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان / تربیت معلم دارای محور های کلی می باشد که لازم است بعد از شناسایی با آرامش و اعتماد به نفس پاسخگویی شود سوالات متعددی در این مصاحبه پرسیده خواهد شد. توجه نمایید که موفقیت در این مصاحبه به معنی پذیرش و ورود به دانشگاه تربیت معلم نمی باشد و مراحل پذیرش ادامه دارد.

سوالات و نحوه مصاحبه دانشگاه تربیت معلم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اطلاع از سوالات و نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان / تربیت معلم از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، اما توجه داشته باشید که موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌ های عمومی به معنی قبولی داوطلبان نیست و علاوه بر مصاحبه آنچه که بسیار مهم است بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی داوطلبان و همچنین کسب نمره علمی در آزمونی است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. این سوالات و بررسی شامل موارد ذیل می باشد:

بررسی وضعیت ظاهری داوطلب از لحاظ جسمی و روانی: ظاهر و نوع پوشش بسیار مهم می باشد. بنابراین سعی کنید با ظاهری آراسته و پوششی مناسب در جلسه مصاحبه حاضر شوید و بر دیگر حرکات و  رفتار های خود از جمله طرز نشستن بسیار توجه نمایید. برای اشتغال در شغل دبیری در کشور ایران لازم است پوششی مورد تایید جمهوری اسلامی داشته باشید. قدرت فن بیان نیز بسیار مهم می باشد همانطور که می دانید این خصوصیت از معیارهای معم نشان دهنده توانایی درد تدریس است، بنابراین سعی کنید در حین صحبت با مصاحبه کنندگان زیاده گویی نکنید فکر کنید و صحبت کنید به نحوه جمله بندی خود توجه داشته باشید محکم، رسا و گویا صحبت کنید. مسائل عقیدتی نیز بدون شک در جلسه صاحبه پرسیده خواهد شد، در رابطه با احکام دین، نماز جمعه، مرجع تقلید و روخوانی قرآن و … سوالات علمی در رابطه با رشته انتخابی تان پرسیده می شود. ضمن اینکه هدف و انگیزه از انتخاب رشته مور علاقه تان هم موضوعی است که برای مصاحبه کنندگان بسیار مهم است. در صورت دارا بودن مدارکی از جمله عضو شورا بودن، بسیج، عضو یا همکاری در انتخابات یا فرمانداری یا شهرداری یا انجمن اسلامی در جلسه مصاحبه، امتیاز محسوب خواهد شد. تسلط بر مسائل سیاسی و احکام مورد نیاز می باشد. سوالات روانشناسی از شما پرسیده می شود تا مشخص شود هدف شما از داشتن شغل دبیری چیست؟ لازم است در رابطه با مسئولات استان و یا شهرستان خود نیز اطلاعاتی کسب نمایید.

برای اطلاع از رتبه و درصد قبولی دقیق در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دانشگاه سراسری و آزاد می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید