نحوه محاسبه سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور 98

تأثير سوابق تحصيلی در کنکور نظام جدید و نظام قدیم 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش اطلاعیه نحوه محاسبه سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور 98 در رشته های بدون کنکور را اعلام کرد. نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته های بدون کنکور 97-98 برمبنای اصلاحیه قانون سنجش و آموزش دانشجو انجام می شود.

محاسبه سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور 98

نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون کنکور ۹۸ برمبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو انجام می شود. تاثیر سوابق تحصیلی ، تاثیر نمرات تعدادی از دروس سه سال آخر دوره متوسطه می باشد.  در حال حاضر امتحان نهای برای پایه دوازدهم است و به این دلیل که دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی دارد، بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی ، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است و معدل آن به دانشگاه های مجری دارای پذیرش بدون کنکور اعلام می شود.

سوابق تحصیلی برای پذیرش بدون کنکور 97-98

پذیرش براساس سوابق تحصیلی برای بهمن ماه 97 مطابق با شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 97، خواهد بود.  هر سال در دو نوبت مهر و بهمن ماه ثبت نام بدون کنکور توسط دانشگاه ها و موسسات انجام می شود. و ثبت نام برای 85 درصد از رشته های دانشگاه های دولتی بدون کنکور نیز در تابستان 98 انجام میشود.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های دولتی در تابستان 98 روی لینک زیر کلیک نمایید:

سوابق تحصیلیزمان ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

برای ثبت نام در رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی ، نیازی به ثبت نام در کنکور سراسری سال 98 نیست ، داوطلبان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی براساس ضوابط موجود در این صفحه و اطلاعیه های بعدی که در همین صفحه منتشر می شود اقدام نمایند. برای انجام ثبت نام بدون کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور بهمن 97 (دانشگاه های آزد، دانشگاه غیرانتقاعی، دانشگاه های علمی کاربردی و… را برای شما انجام خواهند داد.  نحوه پذيرش صرفا سوابق تحصيلي در ساير آزمون ها ( فني و حرفه اي، كارداني به كارشناسي و جامع علمي كاربردي اعم از كارداني و كارشناسي ناپيوسته و… ) به زودی اطلاع رساني خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور درباره مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در رابطه با پذیرش رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری اعلام کرد، براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو ، باید پذیرش حداقل 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور در تمامی زیر نظام های آموزش عالی صرفاً براساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور انجام ‌شود:

سوابق تحصیلی پذیرش 89 درصد کنکوری ها با سوابق تحصیلی

با توجه به مصوبات فوق ، پذیرش رشته محل های بدون کنکور، صرفا با سوابق تحصیلی و مستقل از کنکور انجام خواهد شد و کنکور سراسری برای سایر رشته محل هایی که پذیرش آنها از تلفیق نمره کنکور و سوابق تحصیلی است برگزار می‌شود. برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید:

سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکوربراساس سوابق تحصیلی بهمن 97

 

متقاضیان عزیز ثبت نام بدون کنکور سراسری، شما می توانید برای مشاوره در زمینه نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته های بدون کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما در انجام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید