نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

ويرايش سهميه ایثارگری در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد به اطلاع جانبازان گرامی می رسد. همانطور که قبلا گفتیم ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از صدور کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد خبر داد. کارت ایثارگری جانبازان زیر ۲۵ برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ صادر می شود. کارت‌های جانبازان 20 درصد در نیمه دوم آبان ماه ۱۴۰۲، جانبازان 15 درصد در آذر، جانبازان 10 درصد در دی و جانبازان 5 درصد در بهمن ماه ۱۴۰۲ صادر می شود.

 

نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد ۱۴۰۲

معاون رئیس جمهور اعلام نمود نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد در سال ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک ایثار انجام می شود. برای ثبت نام دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد به سامانه ایثار isaarit.isaar.ir مراجعه نمایید و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید ، کارشناسان ثبت نام در سامانه ایثار را برای متقاضیان گرامی انجام می دهند.

جانبازانی که قبلا نام کاربری و رمز عبور ، برای سامانه خدمات الکترونیک ایثار isaarit.isaar.ir دریافت کرده اند، با رمز و نام کاربری وارد سامانه شوند و درخواست خود برای صدور و دریافت کارت ایثارگری جانبازان ثبت کنند، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد، سایر جانبازان نیز باید یکبار به مرکز ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و یا محل دارای پرونده مراجعه نمایند و بعد از دریافت کردن نام کاربری و رمز ورود برای ثبت نام دریافت کارت ایثارگری در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ، اقدام کنند. اگر در انجام مراحل ثبت نام صدور کارت ایثارگری دچار مشکل شده اید، می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید، کارشناسان شما را راهنمایی می کنند.

برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارت ایثارگری کلیک کنید.

کارت ایثارگری قدیم باطل و کارت ایثارگری جدید صادر می شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی درمورد وضعیت صدور کارت‌های شناسایی خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد گفت ، از حدود 643000 نفر متقاضی واجد شرایط دریافت کارت ایثارگری، تاکنون بیش از 367000 نفر که 57 درصد از واجدان شرایط هستند، در سامانه ثبت نام کرده‌اند و کارت‌های مربوط به 347000 نفر این متقاضیان عزیز صادر و تحویل داده شده است و کارت ۱۴14500 نفر دیگر در حال آماده سازی است و در ادامه اعلام کرد، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور برای معرفی کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران در شهریورماه با امضای معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای دستگاه‌ها ارسال شده است و بر اساس آن تصاویر کارت های جدید شناسایی ایثار ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان مدرک معتبر معرفی شده است.

توجه:

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید نموده است که کارت های شناسایی قدیمی ایثارگران فاقد اعتبار است و تمام ایثارگران عزیز برای احراز ایثارگری خود در دستگاه هاو سازمان های دولتی نیازمند ارائه کارت های جدید ایثارگری هستند.

لذا ضرورت دارد خانواده های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز هرچه سریع تر درخواست دریافت کارت شناسایی جدید ایثار را ثبت کنند تا نسبت به صدور کارت ایثاگری آنان اقدام شود.

برای ثبت درخواست کارت جدید ایثار می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان صدای مشاور شما را راهنمایی کرده و ثبت نام در سامانه ایثار را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
7 دیدگاه برای “نحوه دریافت کارت ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد”
  1. سلام این ایثارگرانی پرونده شش گانه بالینی انجام دادن کی کارت جانبازیصادر میشود

  2. سلام ایا هنوز کارت جانبازی برایمان صادر نشده می تواننم از امتیاز استفاده کنماز قبیل کسری خدمت سربازی پسرم ویا از گرفتن امتیاز پروانه دامداری ویا برق برای خانه باغ با تشکر

    • سلام دوست محترم ایا جانبازی شما موردتایید بنیادشهید هست ؟یا فقط درخواست داده اید؟

  3. سلام وقت بخیر
    تو روخدا کسی میدونه راهنماییی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چجوری از کسری خدمت این کارت جانبازی استفاده کنم. جانبازی بابام از کمیسیون تایید شده و 15 روز میشه به به بنیادامور ایثارگان تهران تو همون (میدان ولی عصر خ طالقانی) رفته و الان در مرحله صدور کارت هست فقط بهمون گفتن 3 ماه طول میکشه تا کارت تحویل داده بشه که یکم کارهای اداری داره
    من ففط میخوام از کسریش استفاده کنم چون میخوام زودتر بدستم برسه چون منم 4 ماهم مونده از سربازی این کارت بیاد من تموم میشم.
    ممنون میشم راهنمایی کنینی.

    • سلام دوست محترم کسری نیاز به کارت ندارد میتواند نامه بدهند نامه که نیاز به زمان ندارد

  4. سلام مدت ۳سال هست که مدارک پدرم رو به سپاه دادم وهر وقت که مراجعه میکنم میگن هنوزه درصورتیکه چندین نفر بعدازما مدارک دادن درصدوکارت براشون صادر شده پدرم ۴سال جبهه بوده وشیمیایی زده است وتمام مدارکش رو ثبت کردم وبصورت سی دی کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتیم… کد وظیفه داره وکارت اعزامی ومدارک شیمیایی رو داریم اگر بتونید راهنماییم بکنید ممنون میشم باتشکراز شما

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید