نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 برای داوطلبین ثبت نام کنکور سراسری بسیار ضروری می باشد. می توانید دريافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری سال 1399 را از طریق پایگاه سازمان سنجش و یا در همین صفحه انجام دهید.

متقاضيان ثبت نام در کنکور سراسری 99 ، با دريافت دفترچه ثبت نام کنکور 99 از شرايط عمومی و اختصاصی، مقررات وظيفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غير ايرانی و قوانین مربوط به سهميه ايثارگران، که در دفترچه راهنما درج شده است، در صورتي كه واجد شرايط مندرج در دفترچه ‌باشند، مي‌توانند به عنوان داوطلب در کنکور سراسری 99 ثبت نام نمايند. برای مشاهده مدارک روی لینک زیر کلیک کنید:

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98

داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم می توانند برای ثبت نام کنکور سراسری 99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام را برای شما انجام می دهند.

برای مشاهده راهنمای خرید کارت اعتباری کنکور 99 کلیک نمایید.

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99

سازمان سنجش دفترچه نهایی ثبت نام کنکور را منتشر کرد. برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام نظام جدید و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید از سایت سازمان سنجش می توانید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و یا همین جا دانلود مستقیم دفترچه ثبت  نام را انجام دهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید:
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98

ثبت نام کنکور سراسری 99 در سایت سازمان سنجش

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای ثبت نام در سایت سنجش لازم است به نکته زیر توجه داشته باشند:

بعد از ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org به قسمت ثبت نام کنکور وارد شوید

در مرحله دوم، روی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.

در مرحله سوم : پنجره زیر را مشاهده می کنید که با توجه به متفاوت بودن دفترچه سؤال براي داوطلبان نظام 3-3-6 و ساير نظام‌ها در جلسه آزمون، ضرورت دارد داوطلبان در تعيين نظام خود در اين مرحله دقت لازم را به عمل آورید. بديهي است عواقب عدم توجه كافي به اين نكته به عهده داوطلب خواهد بود.

نظام تحصیلی خود را انتخاب کنید :

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98

جدول زمانی و نکات مهم کنکور سراسری 99

  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 99 از روز چهارشنبه 16 بهمن 1398 لغایت 24 بهمن  1398 می باشد
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 7 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام و نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید
  • توجه ویژه : داوطلبانیکه درخصوص اطلاعات سوابق تحصیلی با مشکل مواجه شوند(عدم مشاهده سوابق تحصیلی و یا مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی) لازم است به سایت آموزش و پرورش مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرند.

اطلاعات مهم دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

  • توجه ويژه : داوطلبان بایستی انواع سريال های اعتباري (سریال ثبت نام 12 رقمی و سریال علاقه مندي 10 رقمي) لازم برای ثبت نام آزمون سراسری سال 1399 را قبلا از طریق سایت سنجش خریداری نمایند.
  • توجه ويژه : آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی ، غیر دولتی و غیرانتفاعی می باشند می توانند قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سريال علاقمندی را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید .
  • توجه ويژه : داوطلبان که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شركت در گروه آزمايشي هنر نیز می باشند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سريال ثبت نام کنکور سراسری 99 را خریداری کرده و اطلاعات آن را در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید.
  • توجه ويژه : داوطلبان که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شركت در گروه آزمايشي زبان های خارجی نیز می باشند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سريال ثبت نام کنکور سراسری 99 را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید.
  • توجه ويژه : شما می توانید پس از پایان مراحل ثبت نام و از طریق ویرایش اطلاعات، جهت ثبت علاقمندی ها اقدام کنید.

داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم می توانند برای ثبت نام کنکور سراسری 99 و نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور  با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام را برای شما انجام می دهند.

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید