نحوه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد 98 – 99

دانشگاه علوم رضوی مشهد

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد سال 98-99 مطلع می شوید. دانشگاه رضوی مشهد طی اطلاعیه ای ، نحوه ثبت نام اینترنتی متقاضیان رشته های این دانشگاه را منتشر کرد. متقاضیان جهت ثبت نام به نشانی www.razavi.ac.ir مراجعه نمایند و یا برای انجام مراحل ثبت نام به صورت تلفنی، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

برای ورود به دانشگاه علوم اسلامی رضوی لازم است در آزمون اختصاصی این دانشگاه ثبت نام کنید. آزمون ورودی این دانشگاه به صورت مستقل از کنکور سراسری است. این آزمون به صورت داخلی از سوی دانشگاه رضوی مشهد و  زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود. این دانشگاه پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

شرایط مصاحبه دانشگاه علوم رضوی مشهد

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

پیرو اطلاعیه این دانشگاه نحوه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی به صورت اینترنتی خواهد بود. امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد. متقاضیان به هیچ عنوان ثبت نام خود را به مسئولین کافی نت ها واگذار ننمایند. در صورت نیاز می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید تا کارشناسان مراحل ثبت نام را برای شما انجام دهند.

زمان ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد ، تا تاریخ 98/03/15 می باشد. برای ثبت نام به سایت این دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir مراجعه کنید. اگر از ثبت نام جامانده اید، برای اطلاع از مهلت بعدی ثبت نام دانشگاه رضوی مشهد و برای کسب راهنمایی و رفع هرگونه مشکل و ابهام در انجام مراحل ثبت نام، از سراسر کشور با شماره تلفن های موجود در همین صفحه ، تماس بگیرید.

راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی باید در آزمون اختصاصی این دانشگاه ثبت نام کنند. آزمون ورودی این دانشگاه به صورت مستقل از کنکور سراسری است. این آزمون به صورت داخلی از سوی دانشگاه رضوی مشهد و  زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود.

دانشگاه علوم رضوی مشهد

دانشگاه رضوی مشهد وابسته به آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا (ع) است. متقاضیان می توانند در رشته های متوع این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ، کارشنایس ارشد و دکتری ثبت نام کنند.

به دلیل تنوع لیست رشته های دانشگاه علوم رضوی مشهد ، این دانشگاه از دانشگاه های پرمتقاضی محسوب می شود. داوطلبان با توجه به زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه رضوی برای ثبت نام اقدام نمایند. بعد از اعلام نتایج آزمون دانشگاه علوم رضوی،پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی در مقاطع به مصاحبه دعوت می شوند. برای اطلاع از  شرایط مصاحبه دانشگاه علوم رضوی مشهدو مشاهده راهنمای ثبت نام این دانشگاه روی لینک های آبی رنگ داخل متن کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید