نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی سال 99 در این مقاله شرح داده شده است. متقاضیان می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی از طریق آدرس هایی که در این مقاله مشاهده خواهید کرد ، اعلام نمایند و برای کسب راهنمایی بیشتر و رفع هرگونه سوال و ابهام درمورد نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت نوشتن نامه و درخواست کتبی ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان راهنمای داوطلبان خواهند بود.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی و اعلام کتبی اعتراض

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی به صورت کتبی می باشد. لازم به ذکر است که پاسخنامه های آزمون نظام مهندسی با دقت بالایی تصحیح می گردد و به ندرت اشتباهی در تصحیح پاسخنامه ها رخ میدهد، ولی به دلیل صفر نبودن احتمال خطا ، داوطلبان می توانند نسبت به اعلام نتایج، اعتراض خود را ثبت نمایند.

داوطلبان برای ثبت کتبی اعتراض به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ، ملزم به ذکر مشخصات کامل و ارسال پستی به آدرس تهران صندوق پستی، سازمان سنجش می باشند. توجه نمایید که حتما بر روی پاکت پستی درج نمایید که بسته ارسالی مربوط به کدام بخش از آزمون های ورود به حرفه‌ مهندسان است.

برای دریافت فرم درخواست بازنگری در نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان بهمن 99 روی لینک زیر کلیک کنید:

فرم اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99

داوطلبان آزمون نظام مهندسی می توانند در تاریخ نوزدهم مهر ماه سال 99 به مدت 5 روز اقدام به اعتراض نمایند. افراد می توانند با مراجعه به سایت  inbr.ir اعتراض خود را ثبت نمایند. باید به این نکته توجه شود که زمان مشخص شده برای ثبت اعتراض و بازمگری سوالات می باشد. سایت اعتراض برای زیر گروه های آزمون نظام مهندسی با یکدیگر متفاوت است شما می توانید برای اعتراض به آزمون نظام مهندسی معماری به آدرس اینترنتی memari@inbr.ir، برای رشته‌های مهندسی و کاردانی عمران omran@inbr.ir، رشته‌های مهندسی و کاردانی تاسیسات ‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی tasisat@inbr.ir ، رشته‌های مهندسی و کاردانی نقشه‌برداری و ترافیک naghshe@inbr.ir مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

فرم اعتراض نظام مهندسی 99

جمع بندی

در این مقاله می توانید از نحوه اعتراض به نتایج ازمون نظام مهندسی در رشته های مختلف مطلع شوید. اعتراض در نوزدهم مهر ماه شروع شده و تا 5 روز امکان اعتراض برای داوطلبان وجود خواهد داشت. در انتهای مقاله فرم اعتراض را می توانید مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید