اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بعد از ثبت نام و برگزاری آزمون سنجش هوش مدارس سمپاد، داوطلبان به دنبال اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشند. در این مقاله از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و نحوه دریافت نتایج این آزمون صحبت شده و شما می توانید با مطالعه آن از این موارد آگاهی پیدا نمایید. این مقاله از نحوه اعتراض به اعلام نتایج آزمون تیز هوشان نیز شما را مطلع خواهد کرد. شما می توانید از نحوه دریافت نتایج در سایت hoosh.medu.ir را هم در این مقاله آگاه شوید.

نتایج آزمون تیزهوشان پایه های ششم به هفتم اعلام شد.

لینک دانلود پاسخنامه در ادامه مقاله

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 طبق گفته سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان، تا تاریخ 99/6/10 در هفته اول شهریور ماه می باشد و داوطلبان می توانند به سایت و سامانه سنجش و پذیرش پایه هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایند و با توجه به راهنمای زیر، نتایج آزمون تیزهوشان ششم را دریافت نمایید.

تعداد شرکت کننده های آزمون تیزهوشان

در آزمون تیزهوشان که نهم و دهم مرداد ماه برای پایه‌های هفتم و دهم برگزار شد، 213 هزار و 88 نفر در پایه هفتم و 117 هزار و 528 نفر در پایه دهم باهم به رقابت پرداختند که از بین این افراد 17 هزار و 327 نفر در پایه هفتم و 11 هزار و 875 نفر در پایه دهم پذیرش خواهند.

 

نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم

نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم (دوره اول متوسطه) در سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش به نشانی hoosh.medu.ir اعلام شد. در ادامه فایل دانلود دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و پاسخنامه کلیدی سوالات قرار داده شده است. برای دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه، روی گزینه دانلود کلیک کنید.

ردیف نام دفترچه فایل دانلود
1 دفترچه سوالات شماره 1 دانلود
2 دفترچه سوالات شماره 2 دانلود
3 پاسخنامه کلیدی سوالات دانلود

نحوه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان به این صورت می باشد که داوطلب ابتدا باید وارد سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان به نشانی hoosh.medu.ir شده و با توجه به تصاویر زیر نسبت به تکمیل کادر های خواسته شده اقدام نمایند. در این کادر ها باید کد ملی و رمز همگام را وارد نمایند. رمز همگام از طرف مدرسه به دانش آموز ارائه می شود. دانش آموزانی که رمز همگام خود را فراموش کرده اند می توانند به مدارس مراجعه نمایند و رمز همگام خود را مجددا دریافت نمایند و وارد سامانه شوند.

راهنمای تصویری دریافت نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 

  • بعد از وارد شد به سایت ثبت نام به نشانی hoosh.medu.ir و دریافت نتایج استعداد های درخشان مانند تصویر کد ملی و رمز هنگام خود را وارد نمایید.
  • ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

  • بعد از وارد کردن کد ملی و رمز همگام دانش آموزان وارد صفحه زیر شده و می توانند با انتخاب گزینه دریافت کارنامه نتایج آزمون تیزهوشان ششم ( آزمون مدارس سمپاد ) خود را مشاهده نمایند.
  • ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

همانطور که در قسمت های از متن بالا گفته شد سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir می باشد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این لینک و با استفاده از راهنمای بالا نسبت به دریافت نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند.

در صورت در دسترس نبودن اینترنت و یا مشکل داشتن سایت hoosh.medu.ir، داوطلبان می توانند با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایند تا کارنامه و نتایج آزمون تیزهوشان توسط مشاوران ما برای آن ها دریافت شود.

داوطلبان بعد از اعلام نتایج، در صورت پذیرفته شدن در آزمون تیزهوشان به مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به مدارس سمپاد ثبت نام خود را انجام دهند. درصورتی که مراجعه حضوری در زمان مقرر شده به مدارس نداشته باشند به منزله انصراف آن ها از ثبت نام بوده و پذیرششان انجام نخواهد شد. لذا داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند و در زمان اعلامی با در دست داشتن مدارک قبولی در آزمون  و مدارک شناسایی به مدرسه نراجعه نمایند.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دانش آموزانی که قصد اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند و پس از دریافت نتایج از کارنامه خود راضی نبوده و خواستار بررسی مجدد کارنامه می باشند می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام نمایند. داوطلبان می توانند به پنل خود در سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان  hoosh.medu.ir  مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست تجدید نظر سنجش هوش پایه هفتم تیزهوشان، اعتراض خود را ثبت نمایند. پس از پایان زمان مقرر امکان درخواست اعتراض و بررسی مجدد وجود نداشته و داوطلبان نمی توانند در خواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را ثبت نمایند. بعد از ثبت درخواست به مدت 14 – 20 روز زمان لازم است تا نتایج تجدید نظر اعلام شود و در صورت موافقت با اعتراض برای دانش آموز کارنامه مجدد صادر می شود.

داوطلبان، شما می توانند برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیز هوشان ششم به هفتم در سایت hoosh.medu.ir با مشاوران مجموعه صدای مشاوران در ارتباط باشید تا در نحوه اعتراض شما را یاری دهند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید