نتایج آزمون دستیاری پزشکی 97

نتایج آزمون دستیاری پزشکی 97

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون دستیاری پزشکی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون دستیاری پزشکی 97 اعلام شد. داوطلبان آزمون دستیاری که در این آزمون پذیرفته نشده‌اند در آذرماه ۹۷ با توجه به ضوابط اعلام شده در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمودند. برای اطلاع از زمان برگزای آزمون دستیار پزشکی 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

با توجه به زمان اعلام آزمون دستیار پزشکی جزئیات سهمیه های گوناگون آزمون دستیاری نیز مشخص شده است. هم اکنون بعد از بررسی های وزارت بهداشت و خارج از وزارت بهداشت مرتبط با سهمیه های گوناگون نتایج میزان درصد آزمون دستیاری اعلام شده است، برخی از داوطلبان سهمیه استعدادهای درخشان، سهمیه بومی، سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق محروم را در فرم های ثبت نام خود انتخاب نموده اند و پاسخ تاییدیه این داوطلبان باید به مرکز سنجش پزشکی ارسال گردد تا امکان اعلام رتبه وجود داشته باشد. دوره های آزمون دستیاری پزشکی در بالاترین مقطع تحصیلات دانشگاه پزشکی ، بعد از اعلام نتایج و با هدف ارتقاء سطح علمی آموزش پزشکی برگزار خواهد شد. ثبت نام دستیاری فوق تخصصی برای افرادی که دارای مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز یا گواهی قبولی آن و پذیرش در آزمون ورودی، با رعایت تمامی مفاد آیین نامه دوره های آموزش فوق تخصصی پزشکی انجام می گردد.

دستیاری پزشکیانواع سهمه ها و درصد سهمیه های آزمون دستیاری پزشکی 98

 

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نتایج آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 97

کلید و نتایج اولیه چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که با حضور بیش از 14000 نفر داوطلب برگزار گردید ، از تاریخ 8 اردیبهشت ماه 97 منتشر شد و نتایج نهایی آزمون دستیاری تخصصی نیز منتشر شد. برای اطلاع از زمان آزمون دستیاری پزشکی سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 97 هنوز مشخص نشده است ولی به تعیین از طریق همین مقاله منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس sanjeshp.ir و یا از طریق تماس با شماره ده رقمی 9099071613 از سراسر کشور، بدون شماره گیری کد ، از نتایج آزمون مطلع شوند.

امور مربوط به برخی از سهمیه ها در داخل وزارت بهداشت در مرکز سنجش و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در حال انجام می باشد و امور برخی دیگر از سهمیه ها نیز به ارگان های دیگر خارج از وزارت بهداشت مربوط است بررسی شده است برای مشاهده انواع و درصد سهمیه های آزمون دستیاری پزشکی لینک زیر را انتخاب کنید:

دستیاری پزشکی انواع سهمه ها و درصد سهمیه های آزمون دستیاری پزشکی 98

 

تکمیل ظرفیت آزمون دستیار پزشکی 97

داوطلبان آزمون دستیاری که در این آزمون پذیرفته نشده‌اند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمودند.

 بر اساس جدول منتشر شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی تعداد ۶۳۴ نفر برای رشته‌های بیماری‌های داخلی، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، بیهوشی، پزشکی خانواده، پزشکی قانونی، جراحی عمومی، طب اورژانس و کودکان پذیرفته می‌شوند.

دانشگاه‌های علوم پزشکی ارومیه، اصفهان، اراک، اهواز، ایران، کرمانشاه، بندرعباس، شهید بهشتی، بیرجند، تبریز، زاهدان، زنجان، شهرکرد، شیراز، قزوین، کرمان، گیلان، همدان، یزد، لرستان، کردستان، یاسوج، اردبیل، گلستان، البرز، شاهرود، قم، بابل، تهران، جهرم، رفسنجان، ارتش، سمنان، کاشان، مازندران، بوشهر، مشهد، ایلام، زابل در این مرحله پذیرش دستیار دارند.

ظرفیت‌های اعلام شده جهت دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) به دو گروه تقسیم می‌شوند. متقاضیان مرد که در مرحله اصلی حائز شرایط استفاده از مزایای پذیرش به صورت بورسیه بوده‌اند، مجاز هستند با رعایت سایر مقررات در ظرفیت‌های اختصاصی مورد پذیرش قرار گیرند.

اولویت پذیرش در ظرفیت اعلام شده رشته تخصصی طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) به ترتیب اول کادر نیروهای مسلح (به استثنای سپاه پاسدان انقلاب اسلامی) و دوم سایر افراد واجد شرایط پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

ظرفیت پزشکی قانونی صرفا به افراد دارای شرایط پذیرش به صورت بورسیه از سوی سازمان ذیربط تعلق خواهد گرفت.

افراد از بدو تحصیل به استخدام پیمانی سازمان پزشکی قانونی درخواهند آمد.

سه برابر ظرفیت برای مصاحبه علمی تخصصی به سازمان معرفی و افراد واجد شرایط پس از انجام مراحل گزینش قوه قضائیه مجاز به طی دوره شناخته می‌شوند.

مستخدمین سایر سازمانها و نهادها به استثنای سازمان پزشکی قانونی کشور مجاز به پذیرش شناخته نمی‌شوند.

ظرفیت پذیرش به صورت بورسیه سپاه پاسداران در رشته‌های بیماری‌های داخلی، بیهوشی، طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ۱۲ نفر و ظرفیت پذیرش کادر نیروهای مسلح در رشته‌های بیماری‌های داخلی، بیهوشی، جراحی عمومی، طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ۵ نفر است

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون دستیاری پزشکی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید