مهلت مجدد انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بهمن

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان مجدد انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 97

مهلت مجدد انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد. در تاریخ 97/08/07 تا 97/08/09 فرصتی دوباره برای انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد به داوطلبان ذخیره مرحله قبل دانشگاه آزاد که در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده اند، داده شده است. جهت اقدام به انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد در مهلت مذکور به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه نمایید و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید ، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد را برای شما انجام می دهند. در این اطلاعیه از زمان انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد پزشکی مطلع می شوید.

قبولی در انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نمود مهلت مجدد انتخاب رشته پزشکی آزاد، در راستای حفظ و صیانت از حقوق داوطلبان و برای رعایت عدالت در پذیرش دانشجو، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره رشته های گروه علوم پزشکی در 23 مهر ماه و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مجددی را برای انتخاب رشته در اختیار علاقمندان به تحصیل پزشکی گذاشته است.
داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر ماه 97 که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام نموده اند ، اما در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی مورد پذیرش قطعی نشده قرار نگرفته اند، می توانند از روز دوشنبه 97/08/07 الی چهارشنبه 97/08/09 به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد اقدام نمایند. داوطلبان با توجه به نمره تراز کنکور سراسری سال 97 در دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و می توانند جهت انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد پزشکی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

اعلام نتایج قطعی انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد

نتایج قطعی انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد این مرحله روز پنج شنبه 97/08/10 اعلام خواهد شد.

رشته محل های ارائه شده در مرحله مهلت مجدد انتخاب رشته دانشگاه آزاد پزشکی از لحاظ تعدد و تنوع، قابل توجه بوده و فرصتی عالی برای پذیرش داوطلبان ذخیره مرحله قبل دانشگاه آزاد فراهم می کند.

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید