زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، زمان آغاز زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99  را اعلام می نماید. مهلت انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد محدود خواهد بود، بنابراین توصیه ما به داوطلبان گرامی این است که در اولین فرصت نسبت به انجام انتخاب رشته آگاهانه و صحیح اقدام نمایند و از مشاوره کارشناسان مراکز مشاوره حرفه ای که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند استفاده نمایند. در این مقاله مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام گردیده است.

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 98 – 99

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که از طریق شرکت در کنکور سراسری اقدام نموده اند در این مقاله اعلام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 و اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در 6گروه آموزشی ، 162حوزه امتحانی، 77شهر و 131 کدرشته محل ، برای تمامی دانشگاه های دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد در خرداد ماه 98 با موفقیت برگزار شد. 

مهلت انتخاب رشته سال 99 هنوز مشخص نیست ولی به محض تعیین در همین صفحه اعلام خواهد شد. 

به نقل از سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، داوطلبان آزمون سراسری که قصد انتخاب رشته در کدرشته محل های دانشگاه آزاد را دارند، فقط تا پایان روز 30مرداد ماه  امکان انجام انتخاب رشته در 100 رشته محل را خواهند داشت.

بهتر است انتخاب های خود را دسته بندی نمایید و در اولین انتخاب های خود به علاقه مندی توجه نمایید و در انتخاب های بعدی سایر معیارها نظیر شهر، هزینه و دانشگاه را در نظر بگیرید. بنابراین پیش از انتخاب رشته و ورود به تقاضانامه اینترنتی انتخاب رشته ،رشته های انتخابی خود را لیست کنید و کد رشته محل ها را یادداشت نمایید.

نکات مهم:

نحوه انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد با انتخاب رشته دانشگاه سراسری متفاوت می باشد، توجه داشته باشید که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد سهمیه بسیج فعال تاثیر گذار است و احتمال قبولی داوطلب را افزایش خواهد داد. در دانشگاه سراسری معیار قبولی داوطلب رتبه منطقه و رتبه کشوری است، ولی در دانشگاه آزاد ملاک فبولی تراز خواهد بود. در انتخاب رشته دانشگاه آزاد سهمیه بومی گزینی تاثیرگذار نخواهد بود. تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه سراسری 150 است.

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید